Limpan Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Med andra ord har det blivit en arbetsförmedling? Tycker det är konstigt att man inte får snacka om rakeback men att annonsera om nya "kunder" är tydligen helt okej. Trodde coachningen skulle vara nytta för alla men det var visst i vinst syfte. Rätta mig om jag har fel. Citera
Kenan83 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Med andra ord har det blivit en arbetsförmedling? Tycker det är konstigt att man inte får snacka om rakeback men att annonsera om nya "kunder" är tydligen helt okej. Trodde coachningen skulle vara nytta för alla men det var visst i vinst syfte. Rätta mig om jag har fel. Klart att Jessica är ute efter att tjäna pengar, varför ska han göra det gratis för ? Plantskolan har du som drar igång då och då, den är till för alla Citera
Pfoskariot Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Alltså varför heter HAN Jessica? Citera
demimonde Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Alltså varför heter HAN Jessica? Är hans flickvän som heter Jessica. Citera
Limpan Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Klart att Jessica är ute efter att tjäna pengar, varför ska han göra det gratis för ? Plantskolan har du som drar igång då och då, den är till för alla Klart jag inte har något emot att han tjänar pengar.. Bara undrade vad Pf.nu tyckte om det.. Är det helt okej? Citera
heltok Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 > PkRpImP1 posted small blind (300) > ziggeAdde posted big blind (600) > Game # 1,448,322,989 starting. > Dealing Hole Cards(Qc Kc ) > therodman folded > can-doo folded > selzer folded > Litro999 raised for 1,988 > blackjock folded > lollypot folded > mambo_mumba sits down > Modafinil went all-in for 10,000.79 > PkRpImP1, you have 10 seconds to respond > PkRpImP1 folded > ziggeAdde folded > Litro999, you have 10 seconds to respond Litro999 has invoked extra time via their time bank and now has 96 seconds to act. > Litro999 went all-in for 4,377.26 > Extra chips returned to Modafinil, 3,635.53 > Dealing the Flop(Jd 9h 6c ) > Dealing the turn(3s ) > Dealing the river(10h ) > Modafinil wins 13,630.52 with a Straight, King high favorit i repris på gång? Citera
Kenan83 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Klart jag inte har något emot att han tjänar pengar.. Bara undrade vad Pf.nu tyckte om det.. Är det helt okej? Jag tycker att det är helt ok. Går ju inte att jämföra med med rb, rb kan vem som helst erbjuda, och då kommer ju mer än halva forumer att börja spamma. De flesta bra sidor har tak på rb, och det är lätt att googla fram en ganska stor rb sida och signa. Spelar man mycket så kan man nog fixa sig en bra dela utan att leta på ett pokerforum. Att de förbjuder rb är nog mest för att det skulle bli skitmycket onödiga trådar och jättemycket jobb för admin och resten. Coach däremot, det kan inte vem som helst vara, finns knappt 2-3 trådar om det här på pf. Citera
Klyka Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 RB är förbjudet för att det genererar ett ton spam. Har däremot aldrig hört talas om något omfattande coachnings-spam. Det finns inga regler mot diskussioner om saker där man har eget vinstsyfte. Evempelvis har vi ju faktiskt en avdelning för köp och sälj. Däremot får man inte tigga om pengar eller lån, men skillnaden mot detta torde ju vara ganska klar. Ser inga problem med att Jessica skriver om sin coachning här. Citera
Belöna Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Postad 25 Augusti , 2007 Fan vad puckade ni e... Anledningen att affe inte får skriva på forumet är för att hela sidan är en stor affe sida. Varför får inte burger king sälja sina whoppers i mcdonalds lokaler ?? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Fan vad puckade ni e... Anledningen att affe inte får skriva på forumet är för att hela sidan är en stor affe sida. Varför får inte burger king sälja sina whoppers i mcdonalds lokaler ?? Det får de säkert om de betalar tillräckligt bra. Citera
Recommended Posts