hnat Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Kan tillägga att jag känner den enda 85:an som spelar i Elitserien. Färjestad förstås Har svårt att tyda det där. För du inser väl att det finns ett gäng 85:or i elitserien? Menar du enda 85:an i FBK? Halvkänner annars Fransson och Nagander (som är 85:or) i Luleå då jag spelat med dom i TV-pucken (yes, då fick jag sagt det också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Han menar kanske tröjnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 De har väl ingen som har 85? Däremot har ju tönt-Prestberg 100. Sen så menar han väl antagligen Micke Johansson som borde vara typ 85:a. EDIT: han är 85:a, och ingen har 85 på tröjan. EDIT 2: Albert, skärpning. Har är ju inte ens enda 85:an i FBK, andremålvakten Heino-Lindberg är ju också 85:a, samt 7:e/8:e backen Erkgärds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 De har väl ingen som har 85? Däremot har ju tönt-Prestberg 100. Sen så menar han väl antagligen Micke Johansson som borde vara typ 85:a. Ja. EDIT: han är 85:a, och ingen har 85 på tröjan. Du skojar? I din förra post så förklarar du ju att du spelat mot honom i TV-pucken... EDIT 2: Albert, skärpning. Har är ju inte ens enda 85:an i FBK, andremålvakten Heino-Lindberg är ju också 85:a, samt 7:e/8:e backen Erkgärds. Ja, men det gör inget för Anna har en kiosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 EDIT 2: Albert, skärpning FMP Anade en viss bitskhet i din ironi. Menade inget illa, men jag såg ju bara min chans att dels agera besserwisser, dels skryta med att jag kände TVÅ 85:or i elitserien. Och inte fan har jag tänkt tacka nej till den öppningen. Sen påstod jag aldrig att jag spelat mot Micke, men det var väl förstås också ironiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 EDIT 2: Albert, skärpning FMP Anade en viss bitskhet i din ironi. Menade inget illa, men jag såg ju bara min chans att dels agera besserwisser, dels skryta med att jag kände TVÅ 85:or i elitserien. Och inte fan har jag tänkt tacka nej till den öppningen. Sen påstod jag aldrig att jag spelat mot Micke, men det var väl förstås också ironiskt.. Skojar också. Anna har ingen kiosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Elitserien är inne på sin 15 omgång... Hur går det riktigt... Har malmö någon chans att ta sig från kvalplatsen? Håller Timrå hela serien? Blir det slutspel för Skellefteå? Vad har hänt med Frölunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Göteborgarna åker på pisk i vanlig ordning Kan tillägga att jag känner den enda 85:an som spelar i Elitserien. Färjestad förstås Och jag känner Färjestads ende 86a lite "halvt". Rättare sagt gick hos samma dagmamma från och med 3 års ålder, gick i samma grupp i lekis, samma klass i låg-, mellan- och högstadiet samt samma klass i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Semifinal för Brynäs i år. Gooo LillBäckis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts