Gå till innehåll

Allt om hockey!

Amauri*

Recommended Posts

Kan tillägga att jag känner den enda 85:an som spelar i Elitserien. Färjestad förstås :)

Har svårt att tyda det där. För du inser väl att det finns ett gäng 85:or i elitserien? Menar du enda 85:an i FBK?

Halvkänner annars Fransson och Nagander (som är 85:or) i Luleå då jag spelat med dom i TV-pucken (yes, då fick jag sagt det också :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De har väl ingen som har 85? Däremot har ju tönt-Prestberg 100.

Sen så menar han väl antagligen Micke Johansson som borde vara typ 85:a.

EDIT: han är 85:a, och ingen har 85 på tröjan.

EDIT 2: Albert, skärpning. Har är ju inte ens enda 85:an i FBK, andremålvakten Heino-Lindberg är ju också 85:a, samt 7:e/8:e backen Erkgärds.

Länk till kommentar

De har väl ingen som har 85? Däremot har ju tönt-Prestberg 100.

Sen så menar han väl antagligen Micke Johansson som borde vara typ 85:a.

Ja.

EDIT: han är 85:a, och ingen har 85 på tröjan.

Du skojar? I din förra post så förklarar du ju att du spelat mot honom i TV-pucken...

EDIT 2: Albert, skärpning. Har är ju inte ens enda 85:an i FBK, andremålvakten Heino-Lindberg är ju också 85:a, samt 7:e/8:e backen Erkgärds.

Ja, men det gör inget för Anna har en kiosk.

Länk till kommentar

EDIT 2: Albert, skärpning ;)

FMP

Anade en viss bitskhet i din ironi. Menade inget illa, men jag såg ju bara min chans att dels agera besserwisser, dels skryta med att jag kände TVÅ 85:or i elitserien. Och inte fan har jag tänkt tacka nej till den öppningen. :D

Sen påstod jag aldrig att jag spelat mot Micke, men det var väl förstås också ironiskt..

Länk till kommentar

EDIT 2: Albert, skärpning ;)

FMP

Anade en viss bitskhet i din ironi. Menade inget illa, men jag såg ju bara min chans att dels agera besserwisser, dels skryta med att jag kände TVÅ 85:or i elitserien. Och inte fan har jag tänkt tacka nej till den öppningen. :D

Sen påstod jag aldrig att jag spelat mot Micke, men det var väl förstås också ironiskt..

Skojar också. Anna har ingen kiosk.

Länk till kommentar

• 6 months later...
Göteborgarna åker på pisk i vanlig ordning :) Kan tillägga att jag känner den enda 85:an som spelar i Elitserien. Färjestad förstås :)

Och jag känner Färjestads ende 86a lite "halvt". Rättare sagt gick hos samma dagmamma från och med 3 års ålder, gick i samma grupp i lekis, samma klass i låg-, mellan- och högstadiet samt samma klass i gymnasiet. :P

Länk till kommentar