Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Jag är en 18 årig kille med ca 2 månader lång pokerkarriär. Har tidigare spelat på Ongame nätverket endel och ligger minus ett par 1000 kronor p.g.a förvirrat spel, men nu känner jag mig mycket stabilare. Har satt in 1000 kronor på svenska spel där jag spelar Cashgame, Sng och MTT. Började idag och backade 250 kr. gick då minus 600-700 på SNGs och MTTs då jag bland annat spelade än 300+30 turnering. så Cashgame plussade jag iaf 400-500 på, detta trots att jag spelade short handed vilket jag bara gjort ett fåtal gånger förut. Min målsättning med pokern är förutom att ha roligt att kunna dra in några tusenlappar i månaden under min studietid (går Datateknik på Chalmers). Så småningom om jag får tid så kanske jag kommer satsa ännu högre. Övrig information: Har läst 2 pokerböcker. Small Stakes Hold 'em och första delen av Harrington. Har inte direkt några bankrulle krav utan spelar där jag känner för. Loggar dock alltid ut om jag känner att koncentrationen sviktar eller att bordet är överdrivet bra. Kommer att posta handanalyser snart. Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 glömde säga att mitt nick på SS är gulamig Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 så.. då var den tusenlappen torskad Citera
ampixo Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Tror åtminstone du slog rekord i kortaste dagbok? Men seriöst nu, du satte dig med allt på ett 5/10 eller? Citera
sorkenkk Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Så skämmigt att ens starta en dagbok när man knappt spelar seriöst. Citera
Zeberdeee Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 haha men låt killen vara..Han mår nog inte bra just nu1 Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 Så skämmigt att ens starta en dagbok när man knappt spelar seriöst. vad är det du menar är oseriöst med mitt spelande? Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 Tror åtminstone du slog rekord i kortaste dagbok? Men seriöst nu, du satte dig med allt på ett 5/10 eller? typ.. förlorade i princip alla pengar på en hand.. mötte en tok som gick all in preflop typ 1/4 av gångerna.. fick JJ och synade, han visade up 55 och träffa setet. Citera
sorkenkk Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Så skämmigt att ens starta en dagbok när man knappt spelar seriöst. vad är det du menar är oseriöst med mitt spelande? Det känns lite onödigt att starta en dagbok precis innan man tar ett skott och bustar rullen. Lite prov på money management kan man väl visa i alla fall... Citera
danielfroberg Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 18 år och går på chalmers? Trodde det var en högskola? Citera
all_ur_horses Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Lycka till! ...oh wait Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 18 år och går på chalmers? Trodde det var en högskola? ja men jag fyller 19 senare i år Citera
Painman Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Så skämmigt att ens starta en dagbok när man knappt spelar seriöst. vad är det du menar är oseriöst med mitt spelande? att spela en turnering med 30% av ens rulle är inte direkt seriöst, men sätt in 1000:- och spela på lägre nivåer och håll dig undan från SnG så ska d gå bra.. Citera
Johny_Tex Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 jag satte in 200 och vann tillbaka det jag förlorat. Lovar att den här dagboken kommer vara mer seriös i fortsättningen. Kvalificerade mig också för nåt som kallades SWOP delfinal som va värt 500 spänn Citera
sorkenkk Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 jag satte in 200 och vann tillbaka det jag förlorat. Lovar att den här dagboken kommer vara mer seriös i fortsättningen. Kvalificerade mig också för nåt som kallades SWOP delfinal som va värt 500 spänn BR nu då? Ja håll dig till 0.5/1 om du ska köra cashgame och typ 20kr för SNGs. Citera
Recommended Posts