Gå till innehåll

Johny Tex


Johny_Tex

Recommended Posts

Jag är en 18 årig kille med ca 2 månader lång pokerkarriär. Har tidigare spelat på Ongame nätverket endel och ligger minus ett par 1000 kronor p.g.a förvirrat spel, men nu känner jag mig mycket stabilare. Har satt in 1000 kronor på svenska spel där jag spelar Cashgame, Sng och MTT.

 

Började idag och backade 250 kr. gick då minus 600-700 på SNGs och MTTs då jag bland annat spelade än 300+30 turnering. så Cashgame plussade jag iaf 400-500 på, detta trots att jag spelade short handed vilket jag bara gjort ett fåtal gånger förut.

 

Min målsättning med pokern är förutom att ha roligt att kunna dra in några tusenlappar i månaden under min studietid (går Datateknik på Chalmers). Så småningom om jag får tid så kanske jag kommer satsa ännu högre.

 

Övrig information:

Har läst 2 pokerböcker. Small Stakes Hold 'em och första delen av Harrington.

Har inte direkt några bankrulle krav utan spelar där jag känner för. Loggar dock alltid ut om jag känner att koncentrationen sviktar eller att bordet är överdrivet bra.

Kommer att posta handanalyser snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...