Gå till innehåll

En fördel/nackdel när det nick känns igen?


aim4vegas

Recommended Posts

Går i funderingar på om det enbart är till nackdel när ditt nick blir "känt" på den limit nivå som du spelar på din pokersajt.

 

Jag känner tex till de allra flesta grinders på min nivå, och har en fördel då jag flitigt antecknar på dessa spelare. Samtidigt lär många av dessa göra detsamma. Men funderar nu på om det inte även kan vara fördel då jag själv undviker bord med mer flera kända grinders som jag vet e bra, borde även dessa motståndarna göra detsamma och jag slipper att en del bra spelare slår sig ner på mina bord? Även vetskapen om att hur de tror sig veta hur jag spelar kan användas emot dem till viss grad. Några reflektioner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan ju alltid dra fördel av att andra spelare flitigt antecknar hur du spelar och känner till det mesta. Det räcker med att variera sitt spel, spela motsatta till vad du brukar göra. slowplayar du ofta kan du byta till att beta hårt. är du tight, bli lös osv.. då blir ju motståndaren helt lost om han nu baserar sina beslut på det han antecknat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...