Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag går sista året på det gymnasiala samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. Vi ska ha praktik i två veckor på ett valfritt företag. Som den pokerskadade yngling jag är så var min första tanke självklart att söka praktik hos en pokersajt.

Är det någon här som praktiserat på en pokersajt? Hur var det? Hur fick du jobbet? Har någon tips till mig?

Vänligen,

Oscar

Postad
blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först?

Finns ju flera kontor/avdelningar i Sverige också, Ongame och Boss t.ex

Postad
blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först?

Ongame har sina kontor i Stockholm och Uppsala.

Tain har sitt kontor i Stockholm.

24h har väl kontor i Solna? Eller?

Ta kontakt med dem, börja där!

Lycka till!!

Postad

Finns ju flera kontor/avdelningar i Sverige också, Ongame och Boss t.ex

Vilka i sin tur ar forbannat olagliga och nog inte garna vill skylta for mycket med sin fysiska narvaro i Sverige.

Om du vill kan jag hora mig for, Oscar? Men da blir det London...

Postad

Olagligt låter farligt! Jag tror inte att min skola skulle tillåta något som kan strida mot svensk lag.

Jennez: Tack, det var vänligt men London är nog lite långt bort för mig. Då jag inte ens varit i staden (men just ja, jag ska ju faktiskt dit på lördag :)) känns det som ett lite för stort kliv att ta även om det säkerligen hade varit underbart skoj och lärorikt.

Svenska Spel kan möjligen vara något. Men då måste jag kanske börja prata gotländska?

Postad

Ongame har sina kontor i Stockholm och Uppsala.

Tain har sitt kontor i Stockholm.

24h har väl kontor i Solna? Eller?

Ta kontakt med dem, börja där!

Lycka till!!

Och The 3D Network finns i Linköping, om jag minns rätt.