poker_oscar Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag går sista året på det gymnasiala samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. Vi ska ha praktik i två veckor på ett valfritt företag. Som den pokerskadade yngling jag är så var min första tanke självklart att söka praktik hos en pokersajt. Är det någon här som praktiserat på en pokersajt? Hur var det? Hur fick du jobbet? Har någon tips till mig? Vänligen, Oscar Citera
Zyr Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först? Citera
Myssion Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först? Finns ju flera kontor/avdelningar i Sverige också, Ongame och Boss t.ex Citera
Gummo Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först? Ongame har sina kontor i Stockholm och Uppsala. Tain har sitt kontor i Stockholm. 24h har väl kontor i Solna? Eller? Ta kontakt med dem, börja där! Lycka till!! Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Finns ju flera kontor/avdelningar i Sverige också, Ongame och Boss t.ex Vilka i sin tur ar forbannat olagliga och nog inte garna vill skylta for mycket med sin fysiska narvaro i Sverige. Om du vill kan jag hora mig for, Oscar? Men da blir det London... Citera
poker_oscar Postad 21 September , 2006 Författare Rapport Postad 21 September , 2006 Olagligt låter farligt! Jag tror inte att min skola skulle tillåta något som kan strida mot svensk lag. Jennez: Tack, det var vänligt men London är nog lite långt bort för mig. Då jag inte ens varit i staden (men just ja, jag ska ju faktiskt dit på lördag ) känns det som ett lite för stort kliv att ta även om det säkerligen hade varit underbart skoj och lärorikt. Svenska Spel kan möjligen vara något. Men då måste jag kanske börja prata gotländska? Citera
Gummo Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Olagligt låter farligt! Ongame, Tain och 24hpoker är inte olagliga på något sätt. Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Olagligt låter farligt! Ongame, Tain och 24hpoker är inte olagliga på något sätt. Inte foretagen i sig men "otillatet framjande av utlandskt lotteri" ar ett brott. Citera
Cyntax Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 blir nog svårt eftersom nästan alla pokersajter håller till utomlands, förutom svenska spel då, kanske testa att fråga dom först? Ongame har sina kontor i Stockholm och Uppsala. Tain har sitt kontor i Stockholm. 24h har väl kontor i Solna? Eller? Ta kontakt med dem, börja där! Lycka till!! Och The 3D Network finns i Linköping, om jag minns rätt. Citera
Henkeman Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Snabbkurs: ... börje prate gotlendske? ... hjälper att låtsas att man är Babsen också On topic: vet inte vad det finns för bolag i södra Sverige, eller det kanske inte spelar nån roll? Citera
poker_oscar Postad 21 September , 2006 Författare Rapport Postad 21 September , 2006 Södra Sverige är smidigast men det känns inte som att jag har möjligheten att vara så kräsen. Tack för snabbkursen! Citera
maxxxx Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Boss håller till i Växjö, inte så långt ifrån Ronneby Citera
Recommended Posts