Gå till innehåll

Som pokerstars, fast inte partypoker?


hang_10

Recommended Posts

Har gått rätt bra nu i några månader på stars med SNGandet, så det känns som att jag vill byta till något skattefritt. Finns det någon som har erfarenhet av något väldigt pokerstarsliknande nätverk, men inte partypoker (gjorde lite hyss med dubbla account under min bonusjagarperiod när jag var ett yngel så även om jag vill får jag inte spela där)

 

Gillar verkligen pokerstars på alla sätt! Tycker motståndet generellt sett är väldigt bekvämt att spela mot, testat lite andra siter också men aldrig fastnat riktigt. Helst av allt skulel jag vilja va kvar såklart, men i och med skatten känns det inte lönt.

 

Spelar i nuläget bara vanliga $10 sng'n men spelat en hel del TURBO $6or också.

 

Tacksam för tips..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ska testa Ongame, aldrig spelat där. Hur upplever ni motståndet?

 

Visst det är bara $10 sng's men det förklarar ju inte hur mycket man tjänar/tjänat på det, eller hur`? Finns väl inte någon specifik gräns här? (rätta mig om jag har fel)

 

Tycker det skulle kännas som om det vore värt det om jag kunde byta till en skattefri site, även om jag inte tjänar några jättestora belopp.

 

Myssion, har läst din skattefriasitertråd. Men vad jag undrar är lite mer specifikt om det finns något som liknar pokerstars

 

Full Tilt har jag också varit nyfiken på länge, men där måste man va 21 va?

 

Tack för de snabba svaren! Blir å prova Ongame iaf!

(försöker just nu tigga tillbaks mitt account på partypoker :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol::lol::shock: Ska du skatta för att du spelar $10 SnG ???

 

Vissa har detta

 

Jo visst !

 

Har du något belägg för att NÅGON svensk som inte spelar högre än $10 SnG skattar för sina vinster på pokerstars så får jag väl börja kalla mig omoralisk.

Det handlar inte om moral. Jag har absolut inga problem med att ej skatta pga. moralfrågor. Det är mer en trygghet att veta att man sköter allt snyggt om skattevärket på nåt sätt, ja..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt påminner mycket om Stars i struktur osv. Personligen föredrar jag Full Tilt före Stars, men det är bara en smaksak. En stor fördel med FT är att de har en $600 sign-up bonus som motsvarar 42% RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra bonus det! Får dock vänta eftersom jag inte är fyllda 21år. Undra varför man måste vara minst 21 på full tilt föresten?

Ritkigt synd...

 

Spelat lite nu på Eurobet under dagen. Gått rätt bra men fyfan vilken struktur. Kan bara köra två bord i taget, och då med GROVT överlapp, eftersom att de inte går att dra borden mindre som på stars eller party. Kul... Verkar inte gå att casha ut heller förns man clearat bonusjävlen(?)

 

Säkret bra klient men inte för liten laptopskärm!

 

Längtar redan hem till stars :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag försöker registrera är det en "At least 21 years old" eller vad det nu står kryssruta....

 

Men den gäller inte svenskar...

 

Precis! Finns massor här på forumet (inkl. jag) som spelar där fast vi inte är 21. Bara att kryssa i ändå eftersom 21 gäller USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...