cOP Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Överlägset konstigaste handen denna veckan. Suttit en bra stund på ett NL100 bord. Normaltight. Ingen hh så improviserar. Vet att Fi1 är en duktig regular. Ganska normal spelartyp, tag, reraisar sällan pre osv. Fi2 vet jag inget om sen tidigare men har spelat ganska normal ABC poker den stund han suttit vid bordet. Troligtvis ingen maniac. HERO (100bb+) Fi1 (100bb) Fi2 (100bb) HERO @ utg dealt HERO raise 4 Fi1 @ CO call Fi2 @ button call 2 folds FLOP (pot ~12) HERO bet 10 Fi1 call Fi 2 raise all-in 96 HERO ? Öppet royaldrag men det känns små tungt med en fi som kallsynat bakom. I värsta fall kan jag dra dött eller till 2 outs. Är det ens en bra syn? Citera
Looseweak Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Tror nog att fold är rätt spel, speciellt med tanke på att FI är solida spelare. Ganska stor risk att någon sitter på Ac, och det känns inte så roligt att dra mot stege eller färg med parat bräde, framförallt inte eftersom det är raisat pf och det är endast broadwaykort. Själv hade jag nog kastat mina pengar i sjön och synat "bara för att". Citera
minucci Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Fi2 vill skydda sin kung. Inget bad beat bord va? Hade synat i vilket fall, man kan ju få royal straight flush för fan!!! Citera
mariani Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Fi2 vill skydda sin kung. Inget bad beat bord va? Hade synat i vilket fall, man kan ju få royal straight flush för fan!!! Word Citera
Recommended Posts