dr noob Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Slynorna på bredbandsbolaget vägrar sluta koppla ner mig. Flera gånger i timmen tappar jag uppkopplingen. Nån som faktiskt kan rekomendera ett stabilt bolag? ADSL är väl det som gäller antar jag. Telia, spray, glocalnätet? Tack hej Citera
tamtaram Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Jag har ADSL och bytte från BBB till Glocalnet efter mycket strul med nedtid. Har inte haft det nya abonnemanget mer än tre månader och det har funkat bra. Bytet var smärtfritt och abonnemanget billigare så jag är nöjd! Citera
kfluffie Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 TDC Song har nyligen lanserat ADSL till privatpersoner. Jag vet inte hur det är men de är ju ganska stora i det område rent generellt. Dock så täcker de bara typ 40% av Sveriges befolkning så jag skulle prova dem ifall jag skulle byta och kunde iaf! MVH //KF Citera
Largo-Sama Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Telia brukar vara det som nämns när någon efterfrågar snabb leveranstid och bra kvalitét. Citera
Recommended Posts