psykologen Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Harrington tar upp ett exempel i volym två där han visar att det kan vara korrekt att under vissa förutsättningar folda AA i slutskedet av en satellit (s 424). men herregud, tänk logiskt. Jag har slängt AA preflop en gång i mitt liv det var en satellit till skottland som jag också vann, var en självklart läggning, jag var ~8 / 19 spelare, där 17 kvalificerade. 5 pers på ~3bb, plockar upp AA på bb, en short gick allin efter det ställde en bigstack, jag foldade såklart, bigstacken visade KK. Hade vunnit potten, men det är sjukt -EV. Öhh? Citera
tornis Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 Harrington tar upp ett exempel i volym två där han visar att det kan vara korrekt att under vissa förutsättningar folda AA i slutskedet av en satellit (s 424). men herregud, tänk logiskt. Jag har slängt AA preflop en gång i mitt liv det var en satellit till skottland som jag också vann, var en självklart läggning, jag var ~8 / 19 spelare, där 17 kvalificerade. 5 pers på ~3bb, plockar upp AA på bb, en short gick allin efter det ställde en bigstack, jag foldade såklart, bigstacken visade KK. Hade vunnit potten, men det är sjukt -EV. Öhh? Citera
joggystyle Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 I kvalet till Pokermiljonen slängde jag AA på Bubblan. Två spelare ställde innan mig och den som förlorade handen skulle istortsätt vara ute så såg ingen mening med att spela essen. Dom hade JJ, KK och både satte set på floppen. Så man hade troligtvis bubblat om man valt att syna med essen. Citera
psykologen Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Harrington tar upp ett exempel i volym två där han visar att det kan vara korrekt att under vissa förutsättningar folda AA i slutskedet av en satellit (s 424). men herregud, tänk logiskt. Jag har slängt AA preflop en gång i mitt liv det var en satellit till skottland som jag också vann, var en självklart läggning, jag var ~8 / 19 spelare, där 17 kvalificerade. 5 pers på ~3bb, plockar upp AA på bb, en short gick allin efter det ställde en bigstack, jag foldade såklart, bigstacken visade KK. Hade vunnit potten, men det är sjukt -EV. Öhh? Du är väldigt konstig. Är du ett troll? Citera
Recommended Posts