Gå till innehåll

EverestPoker.com - Diverser reload-koder


Zebob

Recommended Posts

  • Svars 119
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte bara fråga hur lång tid det tar att samla 1500 summit points på NL50? Är det nåt värde i everest bonusar?

 

Tacksam för svar! :heart:

 

Jag drar in ca 20 summit poäng/bord/h (6-handed NL50). Eftersom jag spelar 4 bord så blir det 80p/h och att spela in 1500p tar då 18,75h för mig. Dock stämmer inte den siffran riktigt eftersom jag ibland sätter mig som en av de två första på bordet och får då dubbelt så mycket poäng på det bordet hela sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara fråga hur lång tid det tar att samla 1500 summit points på NL50? Är det nåt värde i everest bonusar?

 

Tacksam för svar! :heart:

 

Jag drar in ca 20 summit poäng/bord/h (6-handed NL50). Eftersom jag spelar 4 bord så blir det 80p/h och att spela in 1500p tar då 18,75h för mig. Dock stämmer inte den siffran riktigt eftersom jag ibland sätter mig som en av de två första på bordet och får då dubbelt så mycket poäng på det bordet hela sessionen.

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ibland sätter mig som en av de två första på bordet och får då dubbelt så mycket poäng på det bordet hela sessionen.

 

Jag har som strategi att starta upp nya bord när jag spelar. De fylls på snabbt hur som helst, och dessutom drar man plötsligt in dubbelt så mycket bonus per timme. Klart +EV. :D

 

Det visste jag inte, dags att byta bort nu då. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den funkade inte för mig, men däremot 9950

 

Det verkar vara helt random vilka koder som fungerar för vem.... är det någon som har en aning om hur det fungerar?

 

Jag har inte en blekaste, men det verkar ju i alla fall inte vara något belöningssystem för oss stamkunder då de tycks som att det är färre och färre koder som fungerar desto mer jag spelar. Trist säger jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar också som att man får tänka sig för i vilken ordning man lägger upp bonusarna så man kan ta de med lite summits points först , när man spelar så lite som jag.

 

Även med tiderna då bonusen upphör är väl att tänka på?

 

Det kvittar väl i vilken ordning man lägger upp dom, då de clearas allt eftersom? Annat är det med allt eller inget bonusar.

Nu vet jag iofs inte hur ofta Everest har reloads.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar också som att man får tänka sig för i vilken ordning man lägger upp bonusarna så man kan ta de med lite summits points först , när man spelar så lite som jag.

 

Även med tiderna då bonusen upphör är väl att tänka på?

 

Det kvittar väl i vilken ordning man lägger upp dom, då de clearas allt eftersom? Annat är det med allt eller inget bonusar.

Nu vet jag iofs inte hur ofta Everest har reloads.

 

SWECASH-bonusarna spelades inte in allt eftersom, utan betalades som klumpsumma.

 

Jag la just till EVP4CHARITY och det verkar vara en $50 bonus som gäller till 2006-11-06 och clearas allt eftersom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...