pop1 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ange bonuskoden 50101 på ditt bonuskonto nu och du får $50 i CASH!* Endast ditt spelarnamn XXXX är berättigat för den här bonusen. Men den kan vara värd att skriva in ändå och testa. *Bonuserbjudandet gäller fram till den 15 november 2006, klockan 23:59 GMT. Cashbonusen kommer att delas ut i en klumpsumma när 700 Summit Points har tjänats in. Endast Everest Poker-spelare som har gjort en insättning är berättigade att tjäna in bonusar. För mer information ber vi att du läser våra regler och villkor för bonusar. Peter Citera
Memory Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Verkar som att de har tagit bort det här med multibonusar.... jag fck ett mail nyss om en ny kod där de skriver. "Enter bonus code 100CT in your Bonus Account Screen now to receive $100 in Bonus Dollars!* Only your Screen Name HERO is eligible for this bonus." Ni kan ju testa den iallafall. fick exakt samma meddelande, och samma bonuskod Fick samma jag också, är bara vissa berättigade till den? Citera
EL_FishkO Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 sjukt att jag har spelat där ca 150 bordstimmar i oktober och ändå funkar ingen kod för mig... Citera
Nickefik Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 sjukt att jag har spelat där ca 150 bordstimmar i oktober och ändå funkar ingen kod för mig... Den spontana känslan jag fick: Orättvist Jag började spela på sajten nu i Oktober och har kunnat mata med koder. Fick dessutom en ny per email idag. Verkar vara lite slump över vilka koder som fungerar för vem. Citera
Memory Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Någon som vet om 100CT betalas ut eftersom eller som en klumpsumma? Citera
FlexWheeler Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Lirar mycket på 2-4 och har lirat 2 mån på everest.. men aldrig fått en kod skickad till mig, många koder funkar inte heller. EDIT: Gav cp everest, har rakat som fan till dem men inte fan har de skickat en endaste kodhelvete till mig. Citera
Jagged Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Alla som frågar om olika bonusar betalas ut som klumpsumma eller ej, så STÅR det. Om det står 1000 summitpoints så betyder det att det är klumpsumma. Står det inget antal summitpoints betyder detta att den betalas ut allt eftersom, och då är det 1 dollar per 14 summit points! Citera
EL_FishkO Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 vilket skämt: Hej hero, Tack för ditt mejl. Vi undersöker detta ärende och förväntar oss en lösning inom kort. Tack för ditt tålamod och för att du spelar på Everest Poker! Med vänliga hälsningar, Spelarsupporten Vi strävar efter att förse dig med oupphörlig spänning och underhållning. För att vi ska kunna hjälpa dig och lösa ditt problem så fort som möjligt, vänligen ändra inte ämnesfältet i ditt svar. > [ - Thu Oct 19 12:42:24 2006]: > > Hej, jag har spelat hos er ca 140 bordstimmar i oktober men har ändå > inte fått någon bonus, trots att flera kompisar som har spelat > betydligt mindre har fått det idag. prioriterar ni inte era lojala > kunder? > > MVH hero som vägrar betala mer rake än nödvändigt. som vägrar betala mer rake än nödvändigt. Citera
FlexWheeler Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Fishko, säg till om du fick koder nu, för då ska jag skicka mail osso. Citera
gdaily Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag har cashat ut, efter 12.500 summitpoäng på fem dagar - slut på koder. Vill dom inte ge mig fler så hoppar jag bort. Citera
EL_FishkO Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 har jag inte fått några koder innan helgen är slut så gör jag likadant...synd på så smarrig fisk Citera
FlexWheeler Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag stannar nog, jag tjänar nog bättre här än vad jag gör på andra sidor fast jag har RB där... fast det stör mig rejält att man inte har RB. Rakar säkert 4000 dollar på denna månad.. då kan man fan få lite koder. Citera
EL_FishkO Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 så sjukt att de kan vara så snåla. pengarna åkte ut direkt... Hej Fredrik, Vi har varit i kontakt med den ansvarige för våra erbjudanden och han har meddelat oss att du inte är behörig till en bonus denna månad. Vi skickar inte ut bonuserbjudanden till alla våra spelare varje månad, men du kommer att få fler chanser senare att ta del av våra bonusar. Med vänliga hälsningar, Spelarsupporten Citera
FlexWheeler Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 EVERESTLIVE 100 dollar Jag älskar dig! Puss Citera
hampulito Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Det här är väll kanske inte riktigt legitimt. Men man kan ju skapa konton på everest med hitte på namn, och refera. har tjänat 200 dollars på det, var dock något år sedan, när jag försökte 5e gången funkade det inte. kanske inte att rekomendera om man vill vara på den säkra sidan men för mig har det inte blivit några problem. Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Definitivt inte att rekommendera! Citera
pellepackad Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 hampulito -> Måste du inte sätta in pengar på dem kontona du startar upp också? Verkar konstigt att få de där 25 dollarna annars... Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Nån som har någon mer - de tar ju slut så snabbt Citera
FlexWheeler Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Jag vet blir cp, cleara den på mindre än en dag. Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Jag vet blir cp, cleara den på mindre än en dag. 2 timmar tog det för mig... Citera
Memory Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 EVERESTLIVE 100 dollar Skulle vara trevigt om du/ni skriver vad det är för sorts bonus och när den upphör... Alla clerar dom inte på två timmar. Citera
y0 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Sjukt nice ni som jobbar fram nya koder. Synd bara att de tar slut så fort. Senaste koden är $100 för 1000 SP. Vet inte hur länge den är giltig. Citera
hampulito Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 50$ var det och då behövdes det ingen deposit det bara ploppade in en bonus så fort man reggade en referad spelare Citera
Recommended Posts