Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 16/9-17/9


Kornone

Recommended Posts

  • Svars 141
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådärja, låg nr 19/19 med endast 2BB kvar på Full Tilt, men lyckades tura mig in i pengarna och väl där så riverklonkar jag med 77 i en jättepott mot 4 spelare!

 

Ligger nu 3/16 och har ett till finalbord i sikte. Go me!

 

EDIT: Finalbord nu. Ligger 4/7

EDIT 2: Åkte som sexa, var ett kortkallt finalbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, låg nr 19/19 med endast 2BB kvar på Full Tilt, men lyckades tura mig in i pengarna och väl där så riverklonkar jag med 77 i en jättepott mot 4 spelare!

 

Ligger nu 3/16 och har ett till finalbord i sikte. Go me!

 

EDIT: Finalbord nu. Ligger 4/7

EDIT 2: Åkte som sexa, var ett kortkallt finalbord.

 

Riktigt imponerande resultat idag! Snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det pokerstars eget "wsop"?

 

nej pokerstars är ju inte skattefritt... :cry:

 

rätt tunga turneringar en del av dem, 5K horse och 2.5K NLT bland annat. måste vara dyraste onlineturneringarna hittills eller?

 

men vilka går nu? de "billiga", alltså 2-500$?

 

kan man se resultat någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då går man oerhört sakta mot antdöden. inte spelat en hand på 30 minuter nu men kan inte göra mycket när man inte ens får en starthand bra nog o pusha med

 

edit: det var det, dubbla först när jag pusha med 7(42) o fick dubbla mot (2K)6 trycker igen handewn efter med (8A)3 mot (72)A parar tyvär fjärde o drar sedan dött på sjätte när jag sätter T låg mot 8 låg utan chans att förbättra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg nu att det är stars WCOOP#2 idag med 1,5m-garanti och typ 500+(30?) inköp. Nog därför dom hoppade över vanliga miljonen idag.

 

Spelade den, spelade även riktigt dåligt! Hamnade på samma bord som Legato, stor chans. Såg inte så övertygande ut för honom heller. Fortfarande kvar i Pacific 50k och ska spela Full Tilt 500k kl 00.00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som lirar Partymiljonen ikväll eller? Jag har stått stilla och stampat, har 5,8K i första pausen. Lirar 25K på Ipoker också och där är det händelsefattigt med.

 

Alla andra turrar har gått åt pipsvängen ikväll.

 

Japp lirar Partys, tappade med en triss mot än bättre triss, har ca 3400 kvar, nick Dalajar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...