pokeroracle Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Citat från Unika Partiet hemsida.... "Att jag är uppskattad och älskad av min familj och vänner. Mina nära och kära som vet att jag är givmild och positiv. Jag vill att de runtomkring mig ska vara sig själva och avslappnades så att de kan föra fram sina bästa sidor. En annan sorts talang som jag är stolt för är pokerspelande. Jag kom på plats 250 när jag deltog i World Poker Tour i Aruba år 2005, det var över 600 deltagare det året. " Fasen om man är stolt över en sån bravad så kanske de bara är super stolta över lämnat in en motion....skulle nog vara svårt att få unika partiet att förändra Sverige.. /C Citera
sorkenkk Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Haha. Sitter man och foldar hela vägen och enbart spelar KK/AA så lär man komma bättre än så. SVÅRT! Citera
QoS Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=33785 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts