Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag har för tillfället lagt ner forumet kommer komma ny verision med inom kort med snyggare design och mera funktioner.

Men ska säga att i vårat forum är det inga proffs som ger tips och liknande utan vi analyserar hjälps åt och hittar bra spel tillsamans.

Kommer nog med lite mer info när vi öppnar sen i den här tråden.

Härligt att höra att det är på gång,har varit ganska tråkigt när man inte kunnat diskutera sina ideer och kunnat dela med sig.

Jag hoppas att vi får igång ett bra forum och gör så att man kan bli bättre som spelare.

Ursprungligen postat av JensNi

Har stående spel varje vecka 200kr på Chelsea,United,Inter,Lyon,Barcelona och Liverpool.

Men det är inte alltid man går vinnande på det för oddset brukar ju ligga runt 1.30-1.60.

Men du ökade insatsen ju större bankroll du fick eller??

Postad
Härligt att höra att det är på gång,har varit ganska tråkigt när man inte kunnat diskutera sina ideer och kunnat dela med sig.

Jag hoppas att vi får igång ett bra forum och gör så att man kan bli bättre som spelare.

Ursprungligen postat av JensNi

Har stående spel varje vecka 200kr på Chelsea,United,Inter,Lyon,Barcelona och Liverpool.

Men det är inte alltid man går vinnande på det för oddset brukar ju ligga runt 1.30-1.60.

Men du ökade insatsen ju större bankroll du fick eller??

Vet att ja skulle öppnat verision 2 av forumet för länge sen men ja har jobbat så galet mycket så har inte hunnit direkt bli klar med allt. Hoppas verkligen att allt blir klart denna vecka. Annars kommer en verision som är ganska lik den gamla så länge i alla fall.

Postad
Hur har det gått med tävlingen som du pratat om,blir det nåt??

Har du lyckats få något avtal med någon sajt??

Tjena sjogren japp kommer bli en tävling en som sträcker sig över hela året och en som blir månadsvis eventuellt. Den som sträcker sig ett helt år är alla avtal, priser och allt sånt klart. Månads tävlingen är inte klart en. Men så fort det finns mer info så kommer det komma direkt.

Postad
Tjena sjogren japp kommer bli en tävling en som sträcker sig över hela året och en som blir månadsvis eventuellt. Den som sträcker sig ett helt år är alla avtal, priser och allt sånt klart. Månads tävlingen är inte klart en. Men så fort det finns mer info så kommer det komma direkt.

Fan vad kul!!Det ser jag fram emot.Riktigt bra jobbat!!!

Hur har spelandet gått på sistone??

Postad

Har faktiskt inte spelat så mycket på sistonde. Jobbar hela tiden typ :) Men ska börja nu rejält när allsvenskan kommer i gång. Vi kommer även köra ett lite race tillsamans på det med i forumet.

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
Postad

http://www.playmakers.se

Ny fräsch sida.

Lades upp nu i dagarna och forumet lades precis upp.

Känner en av grabbarna som är med och driver den och tror att den kommer bli klart givande. Grabbarna kommer slita med att uppdatera länkbanken och de har bra koll på de engelska serierna samt att två av dom är riktigt bra på hästar.

Kan vara värt ett besök framöver, så fort sidan fått lite besökare.

(namnet får iaf högsta betyg! :) )

Postad
http://www.chambre.se skulle till en viss del handla om sportbetting (främst var det poker), tror jag. hörde om forumet på min pokerklubb och det verkade intressant. om jag har fattat det rätt krävs det en invite för att gå med. någon här på PF som skulle vilja dela med sig? :)
  • 2 months later...
Postad

Någon som vet hur man tippar på Betfair. Jag användermig av decimalodds men när jag tippar på en vinnare så kan jag sen själv trycka in odds. Fattar nada.

Och sen finns olika odds oxå, röd och blå.