Gå till innehåll

Sportbettingforum


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Tipsnytt.com suger! De vill ha en massa betalt och visar ingen aktivitet och ett magert resultat över lag.

 

Spelanalys.nu är ett gäng avhoppare från tipsnytt.com. Mycket trevligare sida och mer aktivitet, men tipsen är av medioker kvalitet.

 

Jag omsätter ungefär 500' på "oddset" per år och det finns inget riktigt bra forum ännu på svenska.

 

Kan inte ni starta ett? Jag lovar och hjälpa till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipsnytt.com suger! De vill ha en massa betalt och visar ingen aktivitet och ett magert resultat över lag.

 

Spelanalys.nu är ett gäng avhoppare från tipsnytt.com. Mycket trevligare sida och mer aktivitet, men tipsen är av medioker kvalitet.

 

Jag omsätter ungefär 500' på "oddset" per år och det finns inget riktigt bra forum ännu på svenska.

 

Kan inte ni starta ett? Jag lovar och hjälpa till!

 

http://www.tipszonen.se/ Den sidan är helt klart bäst tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Att spelanalys.nu består av gamla Tipsnytt-spelare är helt fel.

 

De flesta av dom är personer som tidigare hängde på Spelombudsmannen. En av de experter som var med och grundade sidan är borta vilket är synd för deras del då han var duktig på att jaga fram info från låga divisioner.

 

Två av grundarna kan i princip ingenting om spel och är mer webmasters, övriga är folk som fått förtroendet men kunskapsnivån är som sagt väldigt blandad och många tycker nog mer att det är lite "häftigt" att ha fått titeln SPELEXPERT då dom inte kan leverera på den nivån egentligen.

 

Har blivit mer "amatörernas afton" kring hela sidan än att utvecklas till en seriös spelsajt.

 

Sen så slogs de inte ihop med ODDS-SM. Det är grundarna (webmaster-killarna) som ligger bakom ODDS-SM och till slut så blev det pannkaka då det är via ODDS-SM dom drar in pengarna..

 

Spelombudsmannen drivs med hjälp av JJ från Aftonbladet Spel.

Var tidigare den överlägset bästa sajten men har som alla andra sidor tagit rejält med stryk den senaste tiden.

 

Tipsnytt har jag aldrig anförtrott mig åt. Det har varit alldeles för många turer kring denna sajt och tidigare medhjälpare har enligt egen utsago blivit rejält blåsta av huvudägaren. Skulle inte lägga några pengar här i alla fall.

 

AlltOmSpel - Drivs en riktigt kunnig person som även har Rookies & Bookies på Fan-TV. Forumet kan ge matnyttiga saker men det är en stor hög med otroligt dryga människor som hänger där så de flesta orkar inte stanna...

 

Tipszonen - En rätt ny sajt men jag gillar folket som är där. Består av gamla tippat.com profiler och deras Stryktipsexpert är rätt vass. Har kontakt med vissa av dessa via MSN rätt ofta och som sajt är den helt OK!

 

Enligt mitt tycke så har kvalitén på de svenska spelsidorna sjunkit något enormt de senaste åren. De flesta riktigt kunniga personer har klivit in i s.k. "privata kojor" där de bättre spelarna kan diskutera spel utan mindre kunniga personers inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

intressant med många bra länkar! :D (har sökt lite i forum men inget funnet ang odds tips)

 

men finns det inga "pokerspelande odds tippare" som kanske kan komma med lite roliga tips på oddset matcher?

jag undivker oftast oddset på SvS (och motsvarande på resp. sida) då jag sällan vinner, poker känns som "säkrare pengar" :roll: om det nu finns något som säkra pengar men det är en annan diskussion...

 

börjar väl själv med att skjuta mig i foten med mitt "tips" (odds fr Unibet)

 

20:55 Osasuna - Valencia 1.=3.25 X.=3.10 2.=2.25

 

jag sätter min peng på Valencia vinnst så får vi se hur det går 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte undan 100 kr för ca ett halvår sedan på betting, dem är uppe i 8700 kr nu. Har dem stående i "betting" och rör inte dem förräns dem är uppe i 20 000kr, har iaf sagt de till mig själv^^ Jag spelar på en match varje dag nästan, förutom lördag/söndag då jag spelar fler men bara "singlar och resultat". Ganska intressant o följa och se sina pengar öka sakta med säkert:)

 

Största vinst ¨på en gång var HIF i RL, då de gav 5,? i odds då ja tryckte in 300 kr på dem :)

 

 

om nån undrar :D haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte undan 100 kr för ca ett halvår sedan på betting, dem är uppe i 8700 kr nu. Har dem stående i "betting" och rör inte dem förräns dem är uppe i 20 000kr, har iaf sagt de till mig själv^^ Jag spelar på en match varje dag nästan, förutom lördag/söndag då jag spelar fler men bara "singlar och resultat". Ganska intressant o följa och se sina pengar öka sakta med säkert:)

 

Största vinst ¨på en gång var HIF i RL, då de gav 5,? i odds då ja tryckte in 300 kr på dem :)

 

 

om nån undrar :D haha

 

Måste säga att jag är grymt imponerad om du bara använt en 100-lapp och fått upp det till 8700.

Hur gjorde du i början,satsa du 50 kr på rätt säkra matcher med bra odds eller??

Vilka sporter har du kört??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag är grymt imponerad om du bara använt en 100-lapp och fått upp det till 8700.

Hur gjorde du i början,satsa du 50 kr på rätt säkra matcher med bra odds eller??

Vilka sporter har du kört??

 

Uteslutande fotboll och en del ishockey, dock inte så ofta. Jag börja med att spela hela 100-lappen, 5 matcher, 20 kr på varje. Och bara säkra matcher t ex Man Utd-charlton 1 satsar då 100 kr eller mer, sen kör jag någon emr osäker 1.50-2.50 oddsare för 50 lapp.. satsar ganska olika varje gång men oftast spelas bara säkra matcher:) Kan erkänna att jag har haft en del flyt då jag träffat X och på så sätt dubbalt upp men oftast blir de en ca 30-90 kr plus på satsad hundring...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga återigen att jag är riktigt imponerad.

Har tänkt göra ungefär samma sak men slutade efter några spel

 

ah tack=)

Kan kännass jävligt segt i början då man plussar kanske 10-20 kr på en match men ju större rulle du får desto mer kan du spela på matcherna. sen RÖR INTE pengarna, jag har varit så sugen att sätta in dem och gå upp en nivån på pokern, men har undvikit det änsålänge. Har stående spel varje vecka 200kr på Chelsea,United,Inter,Lyon,Barcelona och Liverpool.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har för tillfället lagt ner forumet kommer komma ny verision med inom kort med snyggare design och mera funktioner.

 

Men ska säga att i vårat forum är det inga proffs som ger tips och liknande utan vi analyserar hjälps åt och hittar bra spel tillsamans.

 

Kommer nog med lite mer info när vi öppnar sen i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...