DrRoland Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Att gå från gross rake till net rale låter inget vidare. Om man lirar för över 11000 mpp varje månad blir det en försämring oxå då?? Då får du 38,75% RB efter förändringen. Vet inte vad du hade innan. Lirar du så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 mm körde one sick promo på sun så snittade ca 15 000 mpp / månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Är det nån fler än jag som upplevt att det är lite tunnt med folk på crypto? Kollade på pokersitescout.com och det är lägre i juni än maj och helt klart lägre än i jan/feb. Kan det bero på sommaren tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Share Postad 21 Juni , 2007 Någon mer som har märkt att det saknats pengar på kontona på cryptologic nätverket,,, förra veckan på Sun poker när jag spelat klart och gick in och kollade totalsumman så hade ca $35 bara försvunnit,,, mailade supporten som hänvisade till Ecash fick till svar att jag hade spelat bort pengarna men när jag tog en print screen på statement så visades att det var fel i deras system och fick tillbaka pengarna,,nu i dag så vart det likadant på Interpoker,,,helt plötsligt fanns sessioner som jag inte spelat under statement på kontoredovisningen,, denna gång saknades ca $55 hur sjutton kan det bara försvinna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 Någon mer som har märkt att det saknats pengar på kontona på cryptologic nätverket,,, förra veckan på Sun poker när jag spelat klart och gick in och kollade totalsumman så hade ca $35 bara försvunnit,,, mailade supporten som hänvisade till Ecash fick till svar att jag hade spelat bort pengarna men när jag tog en print screen på statement så visades att det var fel i deras system och fick tillbaka pengarna,,nu i dag så vart det likadant på Interpoker,,,helt plötsligt fanns sessioner som jag inte spelat under statement på kontoredovisningen,, denna gång saknades ca $55 hur sjutton kan det bara försvinna??? Minnesluckor kallas det för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GreenCap Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 Jag tycker ofta att E-cash inte "hänger med" när man öppnar och stänger bord. Ibland saknar jag pengar, men de kommer alltid tillbaka om jag loggar in ett tag senare. Har aldrig blivit av med något även om det kan vara fördröjt ibland. Det är alltid lika kul att se att man har mer pengar när man loggar in än vad man hade när man loggade ut Men visst, man tycker att det borde stämma direkt. Hade känts mindre otryggt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts