norrlands Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Sitter i skolan och har total idé torka, har som uppgift att komma på 3 st. "Uppfinningar" eller förbättringar av något mellan himmel och jord. Behöver verkligen få några tips kastade över mig så jag kan komma igång... så tveka inte!!! Gott mos!!! Citera
TotalFarsa Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Kom på ett sätt att förhindra bensin-/dieseldroppar på bilen från när man tar ur tankmunstycket, så är jag dig tacksam /TF Citera
Svinto Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hmm, två saker som man ofta vill ha är ninjavarnaren och brudmagneten. Klura lite på dem. Och en utveckling de osynlighetspiller som finns så att man själv blir osynlig istället för allt annat vore en hit. Citera
Betterman Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 En liten sak med en magisk dragningskraft (inget lim) som gör att den kan fästas på tex kylskåp. Perfekt att fästa inköpslistor och dyligt med. Citera
norrlands Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 tackar för svaren, givetvis ingeting att ha som väntat på detta forum... Citera
Betterman Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 tackar för svaren, givetvis ingeting att ha som väntat på detta forum... Om man hade en verklig bra idé om en uppfinning, möjlig att realisera, är väl inte ett forum det första man kläcker den i!?! Ungefär vad hade du väntat dig? Jag har massa idéer annars. Ett litet verktyg med vilket man enkelt kan få av skinnet från potatisen tex. Citera
norrlands Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 Jo jag glömde nämna det, jag är ute efter ideer som kan göra mig rik!!! Sedan vill jag också att ni finansierar hela projektet. Gott mos!! Citera
TotalFarsa Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Jo jag glömde nämna det, jag är ute efter ideer som kan göra mig rik!!!Sedan vill jag också att ni finansierar hela projektet. Gott mos!! Tagga ner. Dessutom så var min tanke välmenad. Gjorde faktiskt ett sådant projekt på chalmers så det duger nog åt dig. /TF Citera
norrlands Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 Tagga ner. Dessutom så var min tanke välmenad. Gjorde faktiskt ett sådant projekt på chalmers så det duger nog åt dig. /TF syftade inte på ditt inlägg utan de andras... tagga ner?? ärligt? jaja!! erkänner mitt inlägg var väldigt aggresivt! Citera
TotalFarsa Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Äsch, pf is all about the lööööve /TF Citera
Suppe Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 tackar för svaren, givetvis ingeting att ha som väntat på detta forum... En idé som du kunde klurat på innan var att ställa frågan på ett annat forum, eller kanske, bara kanske, göra dina skoluppgifter själv. Citera
norrlands Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 "SuppeEn idé som du kunde klurat på innan var att ställa frågan på ett annat forum, eller kanske, bara kanske, göra dina skoluppgifter själv. JAg ställde frågan på "off topic" och sen frågade jag inte efter någon som ska skriva mitt arbete utan bara att få lite ideer så jag komma igång... Citera
QoS Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Nu går vi på TotalFarsas linje, lugnar ner oss lite och tänker lite på fina rosa moln! Annars så skulle jag vilja ha en "hålla-fast-baby-när-man-byter-blöja-på-vild-baby"-grej. Tack! - QoS Citera
Suppe Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 "SuppeEn idé som du kunde klurat på innan var att ställa frågan på ett annat forum, eller kanske, bara kanske, göra dina skoluppgifter själv. JAg ställde frågan på "off topic" och sen frågade jag inte efter någon som ska skriva mitt arbete utan bara att få lite ideer så jag komma igång... Spelar väl ingen roll om du postade i Off Topic då det var du som skrev: tackar för svaren, givetvis ingeting att ha som väntat på detta forum... Efterssom svaren du fick var "väntade" så borde du tänkt efter före... QoS, sitter och skriver detta i min blommiga VW-buss samtidigt som Dileva's musik kommer ur stereon, hur harmonisk som helst Citera
chapman Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 en tandborste där man kan mata fram nya borst då de gamla är färdigtuggade så man slipper borsta tänderna med en tandborste som är två veckor efter sitt bästföredatum Edit: hittat på att alternativ till tandborsten förresten. Känns som en gammal uppfinning som inte utvecklats, endast massiv marknadsföring som försöker övertyga oss om att något hänt sista 15åren. Stor potential om du kommer med något revolutionerande. ett medel du kan spraya på glasögonen och sedan ställa i mikron så att de blir rena ett bättre alternativ än topsar för att rengöra sig i örat ett alternativ till väckarklockar som gör att man vaknar harmonisk och positiv på morgonen(men ändå på utsatt tid) Citera
kfluffie Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 ett alternativ till väckarklockar som gör att man vaknar harmonisk och positiv på morgonen(men ändå på utsatt tid) Orkar inte leta upp länken för jag vet själv vad jag menar men undrar om du har läst om den där väckarklockan som man sätter på handleden, eller en del på handleden iaf, som känner av ens REM-sömn, har jag för mig iaf, och har man ställt in att klockan ska ringa klockan 07:00 så "räknar den ut", baserat på din REM-sömn, när det är bäst att gå upp. Den diffar alltså ca +/- 15 minuter men istället så blir du mer utvilad och känner dig piggare när du vaknar, har jag hört iaf! MVH //KF Citera
Recommended Posts