Soderbroder Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Det skulle vara grymt coolt om ni anordnade en serie multi-tableturneringar för oss här på PF.nu. Typ en NLT, en PLO, en 7CS etc. Ni kunde ju sponsra med nåt litet extrapris om ni ville men mest vore det en skoj grej. Jag skulle vara med direkt. Att kora den grymmaste all-roundspelaren här på Sportingbets PF-tråd!! Citera
ParadiseOscar Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Det skulle vara grymt coolt om ni anordnade en serie multi-tableturneringar för oss här på PF.nu. Typ en NLT, en PLO, en 7CS etc. Ni kunde ju sponsra med nåt litet extrapris om ni ville men mest vore det en skoj grej. Jag skulle vara med direkt. Att kora den grymmaste all-roundspelaren här på Sportingbets PF-tråd!! Det är en bra idé och absolut något vi kan tänka oss att anordna, men jag undrar om det finns tillräckligt stort intresse? Vad säger ni andra? Kom gärna med förslag och funderingar. Mvh SportingbetOscar Citera
K_MaN Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Personligen så tiltar jag loss varje vecka det är PF.nu turnering, tycker det är för tight spel för att vara en 10-dollars turnering. Men visst ifall det vore lite högre insatser/priser på vissa turneringar i serien så skulle jag inte banga. Citera
1891 Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Personligen så tiltar jag loss varje vecka det är PF.nu turnering, tycker det är för tight spel för att vara en 10-dollars turnering. Men visst ifall det vore lite högre insatser/priser på vissa turneringar i serien så skulle jag inte banga. Exakt min tanke,sjukt tight spel på turneringen! Kan man inte höja insatsen till $50 eller $100 ? $10 är ju inte ens en lunch! Citera
Soderbroder Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 Tror det kan bli motsatt effekt om man höjer insatsen. Sen om man kör en serie med nåt bra pris till totalsegraren så skulle det kunna vara skoj. Personligen kan jag hålla med om att 10 dallah är lite i minsta laget men det gör också att själva tävlingsaspekten blir större. Dessutom så är det väl kul med en turnering där inte 80% av spelarna är idioter. Det blir ju lite motstånd då. Tror folk spelar tight för att dom vill vinna. Om man vill sitta och bralla iväg 10 dallah kan man ju spela en enbordare eller nåt. Hoppas det blir nåt av. Det är alltid kul att kunna trashtalka om man skulle snubbla på en vinst till. Citera
Soderbroder Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Postad 20 September , 2006 Är det verkligen ingen som tycker detta är en skoj idé? Jag tänk bara att få titulera sig overall master här på forumet.... Citera
Dostojevski Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Jag tror iofs att $25 är mer rimligt, då lockar man både småspelare och highrollers. Blir lite roligare om fler kan vara med. Citera
Soderbroder Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Postad 20 September , 2006 $25 är helt ok för mig. Det vore ballt tycker jag. Citera
Soderbroder Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Postad 20 September , 2006 Jag tar tillbaka allt jag hävdat ovan. INGA MER PROMOS I FORM AV TURNERINGAR INNAN NI FIXAT EN STABILT KLIENT SÅ ATT MAN INTE SITTER OCH SPELAR 1 HAND/15 MIN OCH BLIR RÅNAD AV ATT BLINDSEN INTE SLUTAR GÅ UPP UNDER TIDEN..... PLUS ATT JAG ANSER ATT MIN TID ÄR VÄRD MER ÄN SÅ!!! Citera
Recommended Posts