Grabbarnana Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 hej! Satt och spelade 30$turneringen klockan 15 idag.. behövde starta om min dator och tänkte att jag sitter väl ute några händer..det kan ju inte vara farligt..som att gå på toa i en liveturnering.. Men nu kommer jag inte in igen efter min omstart.. "Lost connection to Masterservice..." någon mer som har det problemet?? har testat i 30min nu.. Får jag insatsen tillbaks??? tacksam för hjälp och svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 hej! Satt och spelade 30$turneringen klockan 15 idag.. behövde starta om min dator och tänkte att jag sitter väl ute några händer..det kan ju inte vara farligt..som att gå på toa i en liveturnering.. Men nu kommer jag inte in igen efter min omstart.. "Lost connection to Masterservice..." någon mer som har det problemet?? har testat i 30min nu.. Får jag insatsen tillbaks??? tacksam för hjälp och svar PM:a användarnamn till mig så ska jag se till att du får pengarna plus kompensation tillbaka. Mvh SportingbetOscar EDIT: Felet ligger hos Boss Media som just nu utreder orsaken. Observera att detta inte påverkar er som redan är inloggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XippeX Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Försökte oxå logga in nu men fick samma som Grabbarnan. Har just nu inget förtroende för Boss Media. Dels för att klienten inte funkar riktigt, tex om jag vill sitta på ett 0.5/1 NL 10 pers dollars bord. och söker därefter som kommer inte ens alla bord upp som finns som jag sökte. väldigt störande med lagg i mellan åt, men verkar vara fixat. har inte upplevt det än. Och att ni ska behöva betala ut kompensation för någon som ni inte kan påverka är ju bara pricken över i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2006 Ville bara meddela eventuellt nyfikna att jag fick snabbt och bra svar samt kompensation av sportingbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2006 Jaha...då var det dags igen..denna gången var det dax o spela 3000$Gar. för 10+1$ klockan 23. Efter att ha spelat några händer så stängdes det ner igen. Internal error..blablabla..Kommer så klart inte in på sidan igen! Unable to contact server.. någon mer som inte fick vara med o spela mer?? börjar bli lite tröttsamt nu o det lutar nog på att jag tar mina pengar o spel och begär mig till anan sajt.. tyvärr, gilla fisken o tomtarna på sportingbet annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Måste också säga att deras support o representanter på PF är väldigt duktiga, snabba och hjälpsamma. Tyvärr väger det inte upp mot de ständiga problemen, varför åtminstone jag har valt att sluta spela där. Men som sagt... supporten och representanterna ska ha eloge för att de är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2006 mm.. Jag vet..det e det som gjort man har hängt kvar där, men nu börjar jag tröttna på riktigt.. tycker synd om grabbarna som måste fixa hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Har ni fortfarande problem med att logga in, grabbar/tjejer? Jag testade tidigare ikväll och alldeles nyss igen och det har fungerat fint vid båda tillfällena. Som tidigare kan jag bara innerligt beklaga och tyvärr, som ni säkert vet vid det här laget, är detta inget jag och min kollega kan styra över. Grabbarnana: Om du inte lyckades återansluta till turneringen, hör av dig via PM! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Jag kommer inte in på Sportingbet nu! Nån annan som har samma problem? Kommer inte ens till stadiet där man kan skriva in sitt lösenord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Jag kommer inte in på Sportingbet nu! Nån annan som har samma problem? Kommer inte ens till stadiet där man kan skriva in sitt lösenord.... Funkar utmärkt för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2006 fortfrande problem ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Oscar vet du om det är nåt känt fel ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Ok inne nu, låt nattpasset börja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kryckan Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Jag kommer inte in nu igen! TILTA SÖNDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kryckan Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Vad är det för problem denna gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Vad är det för problem denna gång? Sorry! Jag beklagar teknikstrulet. Vi har kontaktat vår leverantör och jag kommer att återkomma i den här tråden så snart jag får svar. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kryckan Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Vad är det för problem denna gång? Sorry! Jag beklagar teknikstrulet. Vi har kontaktat vår leverantör och jag kommer att återkomma i den här tråden så snart jag får svar. Mvh SportingbetOscar Kom igen nu Boss. Jag vill gejma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Nu ska vi vara på fötter igen. Jag tror inte att någon av er drabbades i form av avbrutna turneringar eller dylikt, men om det trots allt var så; skicka ett PM för cashen tillbaka och kompensation! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Nu hamnar jag i kö vid inloggning... Få se om det funkar ändå. Nope, kommer inte in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 vänta en kvart på att få logga in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Bara 1200 i kö före mig och 9 minuters väntan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Jaha.... Oscar eller Eric...eller nån annan.. Vet vi vad som är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Jaha, då var det dags igen............... Jag som hade laddat för 8k! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Jaha, då var det dags igen............... Jag som hade laddat för 8k! Tur att man kom in precis till turren Men att man alltid ska bli rivrad HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Jaha, då var det dags igen............... Jag som hade laddat för 8k! Tur att man kom in precis till turren Men att man alltid ska bli rivrad HU Beklagar problemet, men stort grattis till andraplatsen och härliga $1560 in på kontot! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts