Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vet inte riktigt om det här är rätt del av forumet, admins får gärna slå mig på fingrarna och flytta tråden om jag varit en liten forum-apa! :oops:

Ja, som topic lyder.

SnGs, finns det några här som spelar endast/överhängande SnGs/multitables och isf. av säg t.ex 10st SnGs, hur mycket plussar ni på allt detta sammanlagt?

Ta t.ex 10$+1$, tiomanna som jag oftast lirar på Ladbrokes.

Första plats är 50$

Andra är 30$

trejde är 20$

(om jag inte minns fel)

När ni lirar SnGs, hur många av 10 hamnar ni ITM? Hur många vinner ni etc. Vill bara få lite perspektiv på det hela iom. att de som jag sitter och tjötar poker med överlag lirar Cash.

* Liten RP - QoS *

Postad

Jag kommer väl i prispengarna 50% på sngs som kostar mindre än $50. I 50+5 kommer jag ungefär 40%. Ska du spela SnGs tycker jag du ska byta till Partynätverket, finns många dåliga spelare dygnet runt på de lägre grytorna. Du kan räkna med stora fluktationer, speciellt ibörjan av din grytkarriär.

Postad

Jag har inte spelat speciellt många SnG's än (ca 60) men tänker försöka satsa lite mer på det nu.

Men kan ju posta min statistik ändå (sidan endast uppe när min dator är på. dvs större delen av dygnet förutom sena nätter och tidiga morgnar) kommer väl lägga till mer filterfunktioner så småningom. Grafdelen är dessutom oberoende av datum och sortering idag vilket kommer ändra sig om jag får tid.

sng statistik

* Länk borttagen av hänsyn till Kydyls privatliv - H*

*länk tillbakalagd av kydyl då det inte ska vara nån fara med det. Men tack för omtanken*

Postad

Jag ligger på strax över 250 SnG (mest 10+1 på Betsson och Expekt). ITM ligger mellan 40-45% (42% tror jag för tillfället) och ROI (return on invested = vinst/insats) ligger strax över 20% (23,4 tror jag det ligger på just nu).

Jag har bättre stats på slutet så siffrorna borde kunna förbättras lite.

Kan tillägga att frekvensen för olika placeringar ser ut så här: (det som inträffar oftast står överst)

1a plats

4e plats

3e plats

2a plats

Postad
Hur har du gjort det där KylDyl?

Och, har du lämnat hela din dator öppen?

Såg att man kunde stega ned sig en nivå, men sen tyckte jag att det räckte.

Nejdå du ska inte komma åt hela min dator. Du kommer åt allt som ligger på webserven, tillåter även att man listar mappar för tillfället eftersom jag tycker det är smidigt men där ligger inget hemligt så att säga ;)

Det hela ligger på en Apache webserver och sidan är kodad i PHP med MySQL som databashanterare. till grafen använder jag biblioteket GD ( http://www.boutell.com/gd/ ) som har funktioner för att rita en bild "on the fly" med php. Dvs bilden genereras dynamiskt varje gång du klickar på knappen.

Det kan även se ut som att vem som helst kan lägga till poster till databasen då jag inte har något login men den kontrollen kommer senare. Så även där ska det inte vara någon fara.