der_ko Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Mitt heypoker konto har blivit hackat och måste låsa det har mailat support+ pm:at heyjoohan men vill ringa om det går så det inte går flera timmar tills de agerar men hittar inget telenummer på heypokers hemsida är det någon som vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Sjukt detta. Känns som det bara är en tidsfråga innan man har egna konton hackade. Har du någon aning om hur kontot blev hackat, hotmail, loggat in på mailen på något public ställe etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2006 Det sjuka är att enligt supporten har ingen loggat in eller bytt lösen på mitt konto trots att clienten påstod att användarnamn eller lösen var felaktigt. Nu är iaf kontot låst och inga pengar saknas men fattar inte varför jag inte kunde logga in på kontot. Jag kan inte ha skrivit fel lösen 10 gånger irad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Ok, gött att pengarna e kvar. Luktar lite "Caps Lock" elelr liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2006 Ok, gött att pengarna e kvar. Luktar lite "Caps Lock" elelr liknande.. Nope ingen capslock, jag kollade caps lock och skrev även om användarnamnet och då hade jag sett om caps lock var på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts