rai Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Undra vad de tänker när de kommer till sverige med tryckfrihet osv och åker på en saftig böter. Inte det de hade tänkt sig direkt av ett demokratiskt land i västeuropa! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,886611,00.html * Flytt till PiM - QoS * Citera
jacobmal Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 eller så var det precis det dom väntade sig? I Norge har sydamerikanska turnéarrangören polisanmälts efter att matchdräkten med den otillåtna reklamen använts i såväl Oslo som i Bergen. Citera
jacobmal Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 i övrigt tror jag inte att folk från ett korrupt land i sydamerika är jätteovana vid "böter" Citera
Largo-Sama Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Kul med dubbelmoral. Svenska spel får gärna ha reklampelare i varje gathörn och varenda kiosk får ha affischer och flaggor. Om ett lag har på sig tröjor som det står ladbrokes på så måste man stoppa det genast, någon kan ju bli spelberoende! Citera
psykologen Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Stackars lilla Maradona. Får skära ned på koks kassan. Citera
rai Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Postad 14 September , 2006 en böter lär slinka in i deras omklädningsrum verkar det som, sket så klart i sveriges regler! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,887291,00.html Citera
baller Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 mmm, ja vet... even so... en bot betalar party poker gladeligen för att få ha tröjreklam på... Citera
Sansrom Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 mmm, ja vet... even so... en bot betalar party poker gladeligen för att få ha tröjreklam på... Jag trodde party förbjöd bottar. Citera
skogis_72 Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 mmm, ja vet... even so... en bot betalar party poker gladeligen för att få ha tröjreklam på... Jag trodde party förbjöd bottar. Det var nästan dagens roligaste!!!!!! Citera
D.H. Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Kul med dubbelmoral. Svenska spel får gärna ha reklampelare i varje gathörn och varenda kiosk får ha affischer och flaggor. Om ett lag har på sig tröjor som det står ladbrokes på så måste man stoppa det genast, någon kan ju bli spelberoende! Vad jag tycker är konstigt är att man inte hör något från lotteriinspektionen om alla svenska tidningar etc. som gör reklam för utländska spelbolag. Men när Maradona kommer hit, då är de på honom direkt. Citera
eurythmech Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Kul med dubbelmoral. Svenska spel får gärna ha reklampelare i varje gathörn och varenda kiosk får ha affischer och flaggor. Om ett lag har på sig tröjor som det står ladbrokes på så måste man stoppa det genast, någon kan ju bli spelberoende! Vad jag tycker är konstigt är att man inte hör något från lotteriinspektionen om alla svenska tidningar etc. som gör reklam för utländska spelbolag. Men när Maradona kommer hit, då är de på honom direkt. ? Både Aftonbladet och Expressen har väl bötfällts för att ha publicerat dylika annonser? Citera
Recommended Posts