Gå till innehåll

Hjälp vid utbetalnings-strul?


lagge

Recommended Posts

Finns det någon myndighet eller dylit att vända sig till om man känner att en pokersite inte gör vad dom kan för att betala de pengar man har begärt ut?

 

Har fått vänta 17 arbetsdagar idag, har god kontakt med supporten men de har nya ursäkter varje gång till varför dom inte kan skicka mig pengarna.

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siten tillhör prima och påstår sig ha problem med min bank, vilket aldrig ha varit ett problem förr. Dom kan heller inte skicka en check.

 

Jag har nästan gett upp nu, det handlar ioförsig bara om några tusen. Frustrationen blev till illska som nu har blivit eufori, haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siten tillhör prima och påstår sig ha problem med min bank, vilket aldrig ha varit ett problem förr. Dom kan heller inte skicka en check.

 

Jag har nästan gett upp nu, det handlar ioförsig bara om några tusen. Frustrationen blev till illska som nu har blivit eufori, haha

 

Inte helt ovanligt. Jag har väl varit i samma sits en 4-5 gånger.

 

Det går alltid att lösa.

 

Thats poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded. Jag tänker dumpa pengarna till en annan Prima klient som fungerar bättre.

 

Har dock stor lust att göra polisanmälan då felet inte sitter på min sida. Jag vill inte berätta vilken bank jag har eller vilken sida det är, ville bara få reda på om det finns någon myndighet att kontakta.

 

Jag känner mig också kränkt av supporten som behandlar mig som en idiot. Tack ändå för er hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded. Jag tänker dumpa pengarna till en annan Prima klient som fungerar bättre.

 

Har dock stor lust att göra polisanmälan då felet inte sitter på min sida. Jag vill inte berätta vilken bank jag har eller vilken sida det är, ville bara få reda på om det finns någon myndighet att kontakta.

 

Jag känner mig också kränkt av supporten som behandlar mig som en idiot. Tack ändå för er hjälp.

Ta det försiktigt bara, har du haft mycket mailkontakt och de ser att ditt kapital helt plötsligt försvinner till en och samma spelare kan det i värsta fall innebära lite problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded.

 

Sajten har antagligen rätt. Jag vet minst en svensk bank som delar SWIFT med en dansk bank och det ställer till stora problem vid utbetalningar. Har du testat att skicka ditt IBAN? Det brukar fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...