Suppe Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Är inte klart än. Därav frågetecknet. Ok, trodde det var Hur kan Owen gå till skatorna?, typ. Citera
Papa Kubo Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Fast det är onekligen en intressant fråga, om det nu blir så. Citera
Loveless Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Luque har kommit överens med Newcastle, så tror inte de har pengar över till Owen. Citera
Suppe Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Luque har kommit överens med Newcastle, så tror inte de har pengar över till Owen. Nu har jag kollat på dom flesta sidor men hittar ingenting om det där, vart har du läst det? Citera
Suppe Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Skysports. Danke, stog ingenting på newcastles alla olika sidor. Kollar inte spansk fotboll så ofta så är det någon som kan berätta lite om Luque? Citera
oggeking Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Han är en jävel på att missa öppet mål från 1 meter.. Citera
Suppe Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Han är en jävel på att missa öppet mål från 1 meter.. Låter ju som en höjdare. Citera
Suppe Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Owen fortfarande på tapeten även efter köpet av Luque men även Kuyt, den senare är även Pool ute efter så man kan väl nästan säga att någon av dom två går till NUFC. Går Owen till Pool så går Kuyt till NUFC och vice versa. Eller tja, man kan hoppas iaf. Spännande men svår match imorrn mot Man Utd, bara hoppas att Emre kan spela och att man får se Luque spela lite grann. En vinst behövs verkligen. Citera
Papa Kubo Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Skulle gärna se att Kuyt hamnade i Spurs. Citera
Loveless Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Det som skrämmer mig är att ryktet om Cisse till Lyon vägrar lägga sig... Citera
Suppe Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Skulle gärna se att Kuyt hamnade i Spurs. Vad ska ni med honom till, ni har ju Mido Citera
Papa Kubo Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Om vi antar att Keane lämnar klubben innan september eller i januari och Mido återvänder till Roma efter att lånet går ut till sommaren har vi bara Defoe kvar. Tunnt. Kukdomare för övrigt. Helt barockt att hitta det röda kortet där. Citera
Suppe Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 NEWS WORLD EXCLUSIVE Owen Agrees Magpies Move Michael to have medical today haha hoho hihi, fan tidig julafton. Citera
Plox Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 West Ham - Aston Villa 4-0. Härligaste fotbollsmatch jag sett på mycket länge. Yossis mål på övertid var något av det snyggaste jag skådat West Ham mot Europa! Citera
linkan1980 Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 West Ham - Aston Villa 4-0. Förjävligaste fotbollsmatch jag sett på mycket länge. Yossis mål på övertid var något av det värsta jag skådat och jag kommer att drömma mardrömmar länge. Dags att vakna Villa! Citera
Staahla Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Ett måste för alla fortbollsintresserade. http://www.sonofsven.com/music Riktigt skön musik, framförallt One Club I Hate. Gå in och titta på de andra låtarnas texter, bl.a. Roy Keane till melodin av Jolene. Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane Not man, not ape, but something in between Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane How filthy your ancestors must have been Your breath is like a rotten breeze Your foot juice makes a dead man sneeze You could need a bath sometimes Roy Keane A hog in Man United dress Could never beat your ugliness No one can compete with you Roy Keane Forts... Det är sådant jag kallar kvalitetsmusik! Citera
Skadast Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Har inget direkt favoritlag ute i Europa överhuvudtaget. Det enda jag bryr mig om just nu är de stora svenskarna lag (Arsenal, Juve, Bracelona, Rennes osv.). Vore ju guld om alla svenska spelare får upp ångan och toppar självförtroendet inför sommaren. Tror jag är för lokalpatriotisk för att kunna lägga energin på andra lag än de som ligger geografiskt närmast, som mitt eget lag till exempel Citera
Skadast Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Ett måste för alla fortbollsintresserade. http://www.sonofsven.com/music Riktigt skön musik, framförallt One Club I Hate. Gå in och titta på de andra låtarnas texter, bl.a. Roy Keane till melodin av Jolene. Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane Not man, not ape, but something in between Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane, Roy Keane How filthy your ancestors must have been Your breath is like a rotten breeze Your foot juice makes a dead man sneeze You could need a bath sometimes Roy Keane A hog in Man United dress Could never beat your ugliness No one can compete with you Roy Keane Forts... Det är sådant jag kallar kvalitetsmusik! Jepp... Roy Kean är ett svin, men ack så rolig att se på planen Tycker mig minnas att det gjordes en något mer positiv text om Brolin för några år sedan, men det luktade iofs lite sarkasm om den Citera
WannaSeeMyPig Postad 13 April , 2014 Rapport Postad 13 April , 2014 Helt okej match började precis! Liverpool - Manchester City Streams: HD: http://www.rider-hdlive.co.uk/p/hd-stream-1.html pw rider-hdlive http://epicitv.com/ Citera
SFN Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Tur att United gjorde mål i slutet så det blir lite spänning kvar i ligan. Kul att West Ham och Southampton är med i toppen men dom lär väl inte orka hela säsongen utan Arsenal och Everton kommer nog i kapp. Citera
Recommended Posts