Gå till innehåll

Unibet.com - Premiärbonusar, kontospecifika

Recommended Posts

Postad

whee :) 400 för 100 händer, sen hade det hamnat i skräpmailet så jag fick ytterliggare 100 dollar för en hand till :) dom måste älska mig hehe

Kanske kan vara en idé o vara lite kall o vänta så skickar dom ut ett till?

Postad

Jag blev erbjuden både $10 för 1 rakad hand och $50 för 100 rakade händer. När bonusen var clearad mailade jag och undrade hur/när jag skulle få ut bonusen. Då svarade dom att dom hade gjort ett misstag och att jag inte var berättigad bonusen för en rakad hand. Jag blev förbannad och nu har dom satt in $10 utan att svara på mitt mail men några $50 har jag inte sett röken av. Kan bara säga att dom behandlar sina kunder ganska dåligt. Här på forumet ser det ut som andra har haft problem på gott och ont med unibet. Jag är i alla fall inte sugen på att spela där igen

Postad

Fick ett SMS från Unibet där dom skrev att det var sista chansen att ladda hem deras nya client spela 1 hand få $25, spela ytterliga 100 få $50 till,

funkade med 1 hand fick $25 direkt utan nått mail men lirade 110 händer till men sedan hände inget någon som vet om det är fördröjning på den eller har ni fått er $50 för ytterligare 100 händer?

Eller måste man maila för att få den $50

Tom

Postad

3 dagar sedan jag mailade om mina $50 och inte ens ett svar :shock: ,,,,

jaja, Unibet biter sig själv i svansen bara, det blir ingen mer Unibet från mig iallafall ,när dom inte ens kan hålla vad dom lovar :evil:

Postad

Äntligen,efter 5 dagar och 3 mail fick jag mina $50 ,,åxå utan ens ett svar via mail,,

men men :)

Någon som vet hur många raked till som krävs för att casha ut

har alltså fått $25+$50 har spelat ca 120 raked ,,

Någon som vet :shock:

orkar inte maila Unibet igen med deras urusla support!!

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Postad
Om nån undrar så har de inte neteller för svenska kunder eftersom neteller inte har SEK som valuta 8-)

Det finns iofs fördelar med det också..

Huvudkontot i kr och pokerkontot i $.

Bara flytta över pengarna till huvudkontot utan växlingsavgifter när man spelat färdigt så slipper man dollarns jobbiga ras. Man sparar flera dollar om dan på det.