Rotoroberts Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Hej! Då jag och några pokerspelare från Småland ska åka ner för att kolla på Kalmar FF - Malmö FF den 21 september, så undrar vi om någon eller några pokerklubbar/homegames kommer att arrangeras under dessa dagar vi är i Malmö; 21 - 24 sept. Vore kul om ngt skulle dyka upp! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilz Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Vi är ett gäng som brukar lira homegames. Vilka nivåer spelar ni på? Vi lirar oftast ganska lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Hej! Vi brukar köra CG, blinds; 2/4, 3/6, 4/8, 5/10, med inköp på ungefär 200 - 1000 SEK. Hörs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilz Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Det låter ju fint! Jag ska kolla med gänget och se vad vi kan dra ihop. Ni lär ju vara ganska lätta pengar eftersom ni kommer tilta ur nåt fruktansvärt när KFF förlorar med 5-6 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Om ni vill stanna lite längre i Malmö så har Malmö Pokerklubb turneringar på tisdagar. Den 19:e är det 500+100 freezeout. Mycket bra arrangemang och bra struktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Jadu Nilz, vi får väl se! Men jag tror att det vore bäst om vi kunde arrangera ngt på fredagen isåfall. Kanske 3/6 eller 5/10 i blinds. Vi tar med mkt cash och ni kommer efter den källven! Ses! Tyvärr hinner vi inte stanna till tisdagen Carl, men tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Om ni vill stanna lite längre i Malmö så har Malmö Pokerklubb turneringar på tisdagar. Den 19:e är det 500+100 freezeout. Mycket bra arrangemang och bra struktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Stahl: Vill bara säga att det var ett mycket bra arrangemang i tisdags. Var första gången jag spelade hos er, men jag kan säga att det kommer garanterat att bli fler gånger. Massor av fisk! Märkligt bara att man ska bli utdragen gång på gång när man är gigantisk favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icehole Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Stahl: Vill bara säga att det var ett mycket bra arrangemang i tisdags. Var första gången jag spelade hos er, men jag kan säga att det kommer garanterat att bli fler gånger. Massor av fisk! Märkligt bara att man ska bli utdragen gång på gång när man är gigantisk favorit. hur gick det? Lyckades klonka mig en bit in i pengarna för en gångs skull. Har bubblat typ varenda gång annars Men som sagt, riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Stahl: Vill bara säga att det var ett mycket bra arrangemang i tisdags. Var första gången jag spelade hos er, men jag kan säga att det kommer garanterat att bli fler gånger. Massor av fisk! Märkligt bara att man ska bli utdragen gång på gång när man är gigantisk favorit. Känns bra att höra! Ang. utdragningarna.. det handlar om karma helt enkelt. Bra karma = bra MPK rigg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 14 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2006 Kan du, NIlz, kontakta mig senare i veckan? Hörs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Stahl: Vill bara säga att det var ett mycket bra arrangemang i tisdags. Var första gången jag spelade hos er, men jag kan säga att det kommer garanterat att bli fler gånger. Massor av fisk! Märkligt bara att man ska bli utdragen gång på gång när man är gigantisk favorit. Känns bra att höra! Ang. utdragningarna.. det handlar om karma helt enkelt. Bra karma = bra MPK rigg Ryktet säger att stahl aldrig cashat på MPK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilz Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Jag får reda på hur det blir imorgonkväll. Hur många är ni? Jag hör av mig när jag vet mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Ryktet säger att stahl aldrig cashat på MPK... Tilta mig inte, det är jag som aldrig får casha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 18 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2006 Tjena Nilz! Vi blir ungefär 5-6 st. från vårt håll iaf. Så vi kan kanske nästan dra ihop en liten mini-turnering? Om vi får plats i lokalen? Du kan nå mig på detta telefonnr. 070-643 28 36 Hörs! MVH Rob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts