_rothman_ Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 67 offffsuuuuuuuuit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_rothman_ Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 67 offffsuuuuuuuuit EDIT: knektar är inte bra för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 67 offffsuuuuuuuuit EDIT: knektar är inte bra för dig jävla kråka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 -$1000 idag, mest på sådana här händer: Full Tilt Poker Game #1066130954: Table Coralie (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 11:26:02 ET - 2006/10/04 Seat 1: StonedShark ($427.80) Seat 2: RebelT1 ($214.85) Seat 3: 2179 ($275.30) Seat 4: Snowcloud ($305.70) Seat 5: Gnarp_is_king ($335.25) Gnarp_is_king posts the small blind of $1 StonedShark posts the big blind of $2 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Gnarp_is_king [Qd Qh] RebelT1 folds 2179 calls $2 Snowcloud folds Gnarp_is_king raises to $8 StonedShark folds 2179 calls $6 *** FLOP *** [7c 4s 3c] Gnarp_is_king bets $15 2179 calls $15 *** TURN *** [7c 4s 3c] [4h] Gnarp_is_king bets $25 2179 calls $25 *** RIVER *** [7c 4s 3c 4h] [As] Gnarp_is_king checks 2179 bets $28 Gnarp_is_king calls $28 *** SHOW DOWN *** 2179 shows [4c Ac] (a full house, Fours full of Aces) Gnarp_is_king shows [Qd Qh] (two pair, Queens and Fours) 2179 wins the pot ($151) with a full house, Fours full of Aces Rince and repeat drygt 10 ggr, och så har man extrem korttorka också. Nu när månadens grind är över på FullTilt ska jag byta över till Eurobet en månad, mest för att den rakeback-cykeln passar mig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 IRL-whine Idag har varit en sån jävla rövdag. För att förstå varför den är extra dålig måste vi dock gå tillbaka till igår. Jag har inte fått CSN än då jag saknar för många poäng, men nu när jag lämnat in en kompletteringsuppgift för en 10p kurs så skulle jag få bidrag. Trodde jag. Visade sig att jag behöver fyra poäng till, varför jag nu måste göra en kompletteringsuppgift för en 5p kurs också idag, samtidigt som jag har hemtenta i socialpolitik. Dagen börjar med att jag dänger foten i en list på ett helt omöjligt sätt och det gör så jävla ont. Jag tänker "aha.. det blir en SÅN dag" och visst blev det det. Skriver fyra sidor på hemtentan, ska tända lampan men trycker på högra knappen istället för vänstra. Den högra styr strömförsörjningen till eluttaget där datorn är ikopplad och strömbrytningen är ett faktum. Fyra sidor borta, inget sparat. "OK, vi grindar väl istället." Back -$1200(samma som redovisats i posten ovan). Nu började jag bli hungrig. Igår flyttade jag $400 till mitt netellerkort för att jag skulle kunna få ut lite deg idag då jag inte har det på mitt vanliga bankkonto just nu. Så jag tar mitt netellerkort och kör till en automat, slår in koden (8813) och ska ta ut. "WRONG CODE" - Vad i helvete.. jag vet ju att det är den koden... Försöker igen. "WRONG CODE" -Vad FAN då.. tänk tänk.. VISST fan, koden är ju 8817! "WRONG CODE, Transaction not possible" Gött, nu har väl skiten blivit spärrad. Åker tillbaka till nationen, kollar upp att koden var 8853 faktiskt, tar 200kr från cherrys pengar (ja, nu har jag gjort mig skyldig till egenmäktigt förfarande också) och åker ner tillautomaten igen. "TRANSACTION NOT POSSIBLE". -Kuken, nu är kortet spärrat. Tur jag tog pengar. Köper mat och åker tillbaka till nationen, lagar till den, äter den och börjar bli på bättre humör. Nu gäller det bara att ringa neteller och få dem spärra bort kortet. Så jag ringer ett amerikanskt nummer med mobilen (hej jätteräkningen) och nu har de problem med sina system så de kan inte hitta mitt kort. Jag blir runtskickad mellan olika personer i 44 minuter och tillslut säger dem "Sir we cant find your card. Whats the problem anyway?" "I entered the wrong code three times..." "Oh ok, just dont use it again until tomorrow and you should be fine..." T I I I III I L T. 44 minuter av kostsamma minuter för att få reda på något som netellers live-chat borde sagt när jag snackade med dom innan jag ringde. Jag pissar fan på allt det här nu, jävla skitliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Tja, ditt nakenmodellande ar ju valdigt tvivelaktigt maste jag saga... Säger du nu ja, men när du sett bilderna... Det ar inte sa att du ha ngn liten plasma-tv i garderoben ocksa? Skulle ju inte forvana mig om man sager sa... Jovisst, jag köpte den när jag tog soc.bidrag och jobbade svart på en pizzeria. Hört att det är helt okej att göra så. Whoopse daisy. Nusseman eller någon annan får ta en titt på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Ståhl - "Im a slow dying flower in the frost killing hour" säger: jag är ett sjukt otrevligt kräk Ståhl - "Im a slow dying flower in the frost killing hour" säger: men jag är dock sötast. för n som undrar: JAG är faktiskt sötar eän ståhl är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Whoopse daisy. Nusseman eller någon annan får ta en titt på det där. Det roliga är att du antagligen faktiskt inte förstår varför jag skrev som jag gjorde. Men jag bjuder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Whoopse daisy. Nusseman eller någon annan får ta en titt på det där. Det roliga är att du antagligen faktiskt inte förstår varför jag skrev som jag gjorde. Men jag bjuder på det. Förklara gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Förklara gärna. Har lärt mig den hårda vägen att det inte är lönt att förklara något för dig, du förstår ändå inte. Eller så vill du bara inte förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Förklara gärna. Har lärt mig den hårda vägen att det inte är lönt att förklara något för dig, du förstår ändå inte. Eller så vill du bara inte förstå. Är det ditt svar? Har iaf anmält det till en moderator. Du får ge dem en förklaring istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Är det ditt svar? Har iaf anmält det till en moderator. Du får ge dem en förklaring istället då. Tröttnar du aldrig på att inkludera ordet "moderator" i alla meningar du skriver oavsett trådar? Ifall du började bete dig som en normal människa skulle folk inte behöva skriva skändande saker till och om dig hela tiden, och du skulle inte behöva tillkalla det du anser vara en "polismakt" här. Jag tror tyvärr att du har lite väl stor tilltro till att den kommer att backa upp dig, då den antagligen tycker lika illa om dig som resten av medlemmarna på forumet gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Herregud, hur orkar vissa människor. Kan du inte starta en ny dagbok Anna så vi dödliga kan lära oss lite nya tips o tricks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Är det ditt svar? Har iaf anmält det till en moderator. Du får ge dem en förklaring istället då. Tröttnar du aldrig på att inkludera ordet "moderator" i alla meningar du skriver oavsett trådar? Ifall du började bete dig som en normal människa skulle folk inte behöva skriva skändande saker till och om dig hela tiden, och du skulle inte behöva tillkalla det du anser vara en "polismakt" här. Jag tror tyvärr att du har lite väl stor tilltro till att den kommer att backa upp dig, då den antagligen tycker lika illa om dig som resten av medlemmarna på forumet gör. För inte vara taskig så tycker jag du borde skaffa dig lite bättre självinsikt, och förståelse till andra. Du verkar verkligen tro att du har någon slags rättfärdighet att trycka ner andra, och ha någon slags makt. Bara för jag köpte en TV samtidigt jag gick på SOC, finns det ingen alls anledning att du ska skriva i nästan varenda tråd jag skiver i. Att jag ska vara någon slags idiot. Du får mycket väl tycka det, men du borde nog ha märkt varför alla trådar blir låsta som jag skriver i. Det är för människor som dig börjar attackera mig oavsätt vad jag skriver. Att avfärda precis allt jag skriver är orealistikt. Det är skillnad på att ha olika åsikter, men en annan sak hur man hanterar det. Det är du m.fl helt värdelösa på. Jag ber dig m.fl att lägga ner eran Anti-AnnaDea kampanj för allas trevnad. Om du läser Ken-tråden så har Nusseman redan gårr ut med att han kommer börja banna alla som fortsätter som de har gjort. och det inkluderar även mig. Så om du m.fl (även JAG ) inte vill bli bannade från detta forum så tycker jag ni borde ändra lite inställning till det hela. ps: kan även tillägga att jag ska även försöka ändra min iställning. Ds: God natt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Herregud, hur orkar vissa människor. Kan du inte starta en ny dagbok Anna så vi dödliga kan lära oss lite nya tips o tricks. Jag fattar inte ens vad du vill mena. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 För inte vara taskig så tycker jag du borde skaffa dig lite bättre självinsikt, och förståelse till andra. Du verkar verkligen tro att du har någon slags rättfärdighet att trycka ner andra, och ha någon slags makt. Heard it before. Fortfarande lika befängt. Du får mycket väl tycka det, men du borde nog ha märkt varför alla trådar blir låsta som jag skriver i. Det är för människor som dig börjar attackera mig oavsätt vad jag skriver. Att avfärda precis allt jag skriver är orealistikt. Det är skillnad på att ha olika åsikter, men en annan sak hur man hanterar det. Det är du m.fl helt värdelösa på. Eller så är det helt enkelt så att du är en jubelidiot. Jag ber dig m.fl att lägga ner eran Anti-AnnaDea kampanj för allas trevnad. Ingen kampanj. Vi tycker bara väldigt väldigt illa om dig. Om du läser Ken-tråden så har Nusseman redan gårr ut med att han kommer börja banna alla som fortsätter som de har gjort. och det inkluderar även mig. Så om du m.fl (även JAG ) inte vill bli bannade från detta forum så tycker jag ni borde ändra lite inställning till det hela. Tack för din omtanke. ps: kan även tillägga att jag ska även försöka ändra min iställning. Ds: Perfekt. Now leave the forum. God natt för mig. Heppåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 ...... Så du bara avfärdar allt jag skrev där och du kommer fortsätta med en massa skitsnack om mig i framtida trådar? Men det är svårt att få människor som mår dåligt att bli insiktsfulla. Men fortsätt du. Det är du som blir bannad till slut. Det dåliga är att du drar med mig på¨köpet. Och du. Moderatorerna lyssnar väldigt väl vad jag säger. Det är ditt val och välja att vara trångtsynt och avfärda allt. Men bli inte förvånad när det väl händer. Jag försökte iaf, men du skiter i det. Suit Yourself. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 ...... Så du bara avfärdar allt jag skrev där och du kommer fortsätta med en massa skitsnack om mig i framtida trådar? Men det är svårt att få människor som mår dåligt att bli insiktsfulla. Men fortsätt du. Det är du som blir bannad till slut. Det dåliga är att du drar med mig på¨köpet. Och du. Moderatorerna lyssnar väldigt väl vad jag säger. Det är ditt val och välja att vara trångtsynt och avfärda allt. Men bli inte förvånad när det väl händer. Jag försökte iaf, men du skiter i det. Suit Yourself. Oh lordy lord, ill never roam again!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Annadea: Stahl må verka vara en jäklöigt dryg människa som verkar v'ldigt kosntig på forumet, men i verkligheten är han en av de skönaste, snällaste personer jag nånsin träffat...Så klaga inte mer, hur illa du än tycker om honom så kommer du aldrig komma i närheten! / En väldigt dryg, jobbig person med dåligt humörtemperament som troligen skulle blivit bannad för längesedan om han inte varit här jävligt länge och spelat rä'tt högt jfrt med andra här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Skrivit på hemtenta hela dagen, det går så jävla dåligt. Jag har stora problem att svara på två av frågorna, mest för att jag verkar sakna kurslitteraturen som krävs. Men planen är enkel; skriv klart nuvarande fråga, gå till biblioteket kl 9, skriv till 16 och lämna in då med motiveringen "vadå 10 på morgonen? jag trodde man hade till 10 på kvällen". Cant go wrong. Neteller mailade idag att jag kan använda mitt kort igen så nu ska jag snart gå ner och ta en kaffe. För övrigt kom degen från Full Tilt in på neteller idag. Degade in $3k på Eurobet så får vi se hur det går. Jag måste säga att det är skööööönt att spela shorthanded igen mot idioter som ger full action hela vägen med TP-middle-kicker. Hade ett skönt pass där jag gick +$533. Med tanke på gårdagens dåliga pass (där jag spelade dåligt också) så känns det bra. Den här var mindre rolig och helt orättvis: (OBS: jag skriver om Eurobets HHs lite för att de ska bli enklare. Ändrar bara formatet, inget i texten) Texas Hold'em $2-$2 NL (Real Money), #1,094,600,987 Table Apeldoorn, 5 Oct 2006 1:59 PM ET Seat 1: grytkungen ($281 in chips) Seat 4: TexanerVhm ($292.80 in chips) Seat 7: orange2803 ($211 in chips) Seat 9: Doktor ___Z ($171.40 in chips) Seat 10: babyjmr ($120.60 in chips) ANTES/BLINDS Doktor ___Z posts blind ($1), babyjmr posts blind ($2). grytkungen is dealt [QsQc] PRE-FLOP grytkungen bets $8 TexanerVhm folds orange2803 bets $32 Doktor ___Z folds babyjmr folds grytkungen calls $24. FLOP [board cards 4C,6C,4H ] grytkungen checks orange2803 bets $179 and is all-in grytkungen calls $179. TURN [board cards 4C,6C,4H,10S ] RIVER [board cards 4C,6C,4H,10S,AH ] <- KLONK SHOWDOWN orange2803 shows [ QD,AC ] grytkungen shows [ QS,QC ] orange2803 wins $422. Jävla apa till spelare. Hoppas jag får träffa på honom fler gånger eller några i hans like och att de icke sätter sina treoutare på rivern. Nu, pengar och kaffe. Sen -> tentagrind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Körde ett pass till, spelade dåligt och blev 1outad. -$400, så dagen slutar på $+130. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 ICAs rakhyvel. Tummen upp. 78kr eller något på ICA Tuna i Lund. Använder dock högklassigt Giletteskum. MEN HUR I SJÄLVA FAN kunde jag få åtta skärsår under det här rakpass? Har jag lyckats böja bladet eller något? Det svider så in i helvetes överallt och det ser ut som om jag har spetälska eller något, blöder från alla håll och kanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 ICAs rakhyvel. Tummen upp. 78kr eller något på ICA Tuna i Lund. Använder dock högklassigt Giletteskum. MEN HUR I SJÄLVA FAN kunde jag få åtta skärsår under det här rakpass? Har jag lyckats böja bladet eller något? Det svider så in i helvetes överallt och det ser ut som om jag har spetälska eller något, blöder från alla håll och kanter. varians Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Körde självklart ett pass till efter att jag gjort klart det jag skulle med hemtentan för idag (kommer inte att klara den, inte en jävla suck). Körde ett FL pass med ett 10/20 och ett 5/10. Hittade $870 plusset där, så dagen slutar på +$1000 istället. Lagom. Den här handen hände nyss. Rätt festlig. Hade Fi varit Morberg så hade han bara synat mitt riverbet antagligen.. (no offense ) Texas Hold'em $10-$20 (Real Money), #1,096,519,809 Table Coimbra, 5 Oct 2006 10:12 PM ET Seat 2: grytkungen ($777.50 in chips) Seat 3: andreatourne ($228 in chips) Seat 6: jonnyvegas68 ($260.80 in chips) Seat 8: ardiee ($1,207.50 in chips) Seat 9: SkoalGuy1 ($369.50 in chips) ANTES/BLINDS ardiee posts blind ($5), SkoalGuy1 posts blind ($10). grytkungen is dealt [Kd Kh] PRE-FLOP grytkungen bets $20 andreatourne calls $20 jonnyvegas68 bets $30 ardiee folds SkoalGuy1 folds grytkungen bets $20 andreatourne calls $20 jonnyvegas68 calls $10. FLOP [board cards 2S,KS,KC ] - ding ding ding 1 grytkungen bets $10 andreatourne folds jonnyvegas68 calls $10. TURN [board cards 2S,KS,KC,AD ] - ding ding ding 2 grytkungen bets $20, jonnyvegas68 bets $40 grytkungen bets $40 jonnyvegas68 bets $40 grytkungen calls $20. RIVER [board cards 2S,KS,KC,AD,2D ] grytkungen bets $20 jonnyvegas68 bets $40 grytkungen bets $40 jonnyvegas68 bets $40 grytkungen calls $20 SHOWDOWN jonnyvegas68 shows [ AC,AS ] grytkungen shows [ KD,KH ] grytkungen wins $472. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 IRL-whine Jag har inte fått CSN-pengar den här terminen. Min nation har varit snäll nog att ligga ute med en månadshyra, med tanke på att jag trodde att jag skulle få pengarna när jag lämnat in en kompletteringsuppgift för en tiopoängare. FEL. Krävdes en fempoängare till, och den kompletteringsuppgiften gjorde och skickade jag in häromdagen. Men nu har den föreläsaren precis kommit hem från New York och ska rätta tentor från 1e terminarna i 4 veckor... vilket innebär att om tidigast 5 veckor får jag pengar från CSN. Helt jävla barockt. Orka ta ut från min jojo-rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts