MR_Jimmy Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 Ingen cashback, redbet "tar" dina vipp när du kommit upp i rätt summa, så gäller för alla bonusar. Antingen cashback eller bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Reglerna för att få en vip-poäng är precis som alla andra b2b-sajter att att raken ska överstiga 0.3 Euro Hur stor behöver potten bli för att rake ska tas dvs hur stor ska den behöva bli för att jag ska få VIP-poäng? Och jag får poäng även om jag foldar pre-flop va`( förutsatt att raken överstiger 0,3 Euro )? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Jag funderar på denna bonus, men är osäker på hur svår den är att cleara. Om man spelar micro-limit tror ni den är för svår/tar för lång tid? Olika bud här i tråden angående hur stor potten måste vara för att man ska bli tilldelad 1 VIP. Någon som vet säkert? Mycket tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Jag funderar på denna bonus, men är osäker på hur svår den är att cleara. Om man spelar micro-limit tror ni den är för svår/tar för lång tid? Olika bud här i tråden angående hur stor potten måste vara för att man ska bli tilldelad 1 VIP. Någon som vet säkert? Mycket tacksam för svar! jag gick på dessa sifforna for a B2B 5x bonus NL20 ~ 30 table hours per €100 NL50 ~ 20 table hours per €100 NL100 ~ 15 table hours per €100 NL200 ~ 10 table hours per €100 Under det är Nl20 är nog bonusen nästan omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Tack bengan! Det är alltså en 5x bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Varför kör ni inte forumets egen Redbet bonus? Den har ju ingen tidsbegränsning, och man får 200€ vid 1000vip, om man lirar 1500vip får man även en säkerhetsdosa. Så är inte den bättre, eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Varför kör ni inte forumets egen Redbet bonus? Den har ju ingen tidsbegränsning, och man får 200€ vid 1000vip, om man lirar 1500vip får man även en säkerhetsdosa. Så är inte den bättre, eller har jag missat något? Kan någon bekräfta eller dementera? Är det så att de är samma fast ingen tidsbegränsning på forumets så är de inget att snacka om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Jag "jobbar" lite som affiliate på redbet och så vitt jag vet ska det inte finnas någon sådan bonus. Har för mig att forumet bara har pokerstores bonus att erbjuda alltså 2000vip=100euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Jag "jobbar" lite som affiliate på redbet och så vitt jag vet ska det inte finnas någon sådan bonus. Har för mig att forumet bara har pokerstores bonus att erbjuda alltså 2000vip=100euro. Tryck på länken högst upp på sidan där det står redbet så får ni alla detaljer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Så, hur är det nu? Enligt PF.nu ska man få 200 euro för 1000 vip, men när jag går in på Pokerstore så hittar jag endast 100 euro för 2000 vip! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Yepp det är ju det jag säger, tror bara det är den i pokerstore som gäller. Men det finns bättre vill jag lova Mer än så kan och får jag inte säga, tyvärr =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Så, hur är det nu? Enligt PF.nu ska man få 200 euro för 1000 vip, men när jag går in på Pokerstore så hittar jag endast 100 euro för 2000 vip! Jag har just clearat pokerforums bonus.jag mailade dom och fick därefter pengarna insatt inom några timmar ,200 euro.Dessvärre hade dom dragit mina 1000 vip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Okey, får man fråga till vilken mail du mailade? Har nämligen inte fått svar/pengar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Gå in på "support" på hemsidan och där kan du skriva ett meddelande. Annars går väl info@redbet.com bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
buyme Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 För att ta del av den senaste bonusen på Redbet måste man då sätta in 300 euro, eller är bara kravet att spela ihop 3 000 vip? Tacksam för svar! /Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guwwic Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Vill också veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Vad jag vet kör redbet "aldrig" (vet inte 100) insättningskrav... Alla bonusar jag har spelat där + den jag spelar på just har aldrig varit något insättningskrav på. Jag kan ha fel men jag tror till 91% säkerhet att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Om man är med i cashback gold, kan man samtidigt samla ihop VIP så att man kan köpa nåt i deras affär? Eller försvinner poängen när man får € istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Dom brukar ha en tendens att försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts