stoffe83 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 En liten ny fråga till alla data "tekniker" där ute! Här finns det trådlöst nätverk! Jag har inbyggt WLAN i min laptop, men behöver jag något annat för att hitta nätverket? NÄr polare har varit här med sina laptopar, så har dom fått in trådlöst nätverk! VOre soft att få prova att ligga i sängen och grinda Jag suger verkligenpå sånt här själv! Citera
bzkt Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Nej det ska inte behövas, sålänge du har drivrutiner installerade för ditt WLAN-kort så kan du använda Windows egna hanterare för trådlösa nätverk. Högerklicka på "Mina nätverksplatser" på skrivbordet Klicka på egenskaper Där borde det nu finnas "Trådlös nätverksanslutning" Dubbelklicka på den Sen bör det vara enkelt och pedagogiskt nog för att du ska kunna ansluta. Citera
stoffe83 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Jag hittar juh dit, där jag kan uppdatera listan efternätverk! I vardagsrummet hittade jag något, men det var låg signalstyrka och det stod att jag behövde en nätverksnyckel eller nåt sånt! Citera
Suppe Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Testa köp en trådlös router i stället för att försöka norpa trådlöst av grannarna. Citera
stoffe83 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Testa köp en trådlös router i stället för att försöka norpa trådlöst av grannarna. Jag ska köpa en och det är hemma hos mina föräldrar jag försöker norpa det! Ska ta hand om deras hus 1 vecka, så jag kan använda nån av deras 5 datorer, men jag vill komma underfunn med min egen! Citera
Recommended Posts