norrman82 Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 Nej huuuuua! Den e grötig o kladdig! Ser fjantig ut! och man får inget grepp om spelet... Visst nog vänjer man sig. Men se på pokerstars eller Partys layout för mtting etc.. Går inte att jämföra. Speciellt inte med pstars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Nej huuuuua! Den e grötig o kladdig! Ser fjantig ut! och man får inget grepp om spelet... Visst nog vänjer man sig. Men se på pokerstars eller Partys layout för mtting etc.. Går inte att jämföra. Speciellt inte med pstars! Men du kan ju välja någon annan bakgrund om du inte tycker om standarden. För den e grötig, kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrman82 Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jo jag tog natt sedan. Men jag gillar inte de stora borden heller.) jag gillar många mini. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrman82 Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2006 Satte in pengar på party för lite reload. Har spelat 200/900 händer nu och plussat ca 50 dollar. Så snart är full tilt förlusten täckt. Fortsätter det så här så kommer jag vara över 1000 efter bonusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrman82 Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2006 ÄCKLIGA HEMSKA LIMIT POKER! Snart klar med bonusen! Först upp typ 75 på spelet. sen backar man naturligtvis det plus några dollar. Jag verkligen hatar limit! Kan inte vänta tills jag är tillbaka på pokerstars. Tror jag ger upp bonus horeri totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrman82 Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2006 Ürk! Aldrig mer cashgames! Tilta bort bonusen och mer på 2/4! Såja! BAnkrulle: 700! Lets build again! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Full tilt var sitt namn! Ett skitställe! Lirade bara 5 sngs, åkte ur tidigt i alla. 540 av 600 kvar. Kastar in handduken direkt och vänder åter till stars! Usch och fy! Vissa sajter är riggade mot vissa spelare. T.ex. är det en omöjlighet för mig att vinna på Pokerroom/Paf. Tror jag har spelat 8-10 sng's - ALDRIG itm. Det går bara inte. Då kan man lita på B2B och Party, där kan man iaf komma itm ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts