hansolo Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Det ar en tjej han ska se filmen med. Hade det varit en kille han dejtat kanske Brokeback Mountain hade funkat. så det är bara homosexuella som ska titta på brokeback mountain? och då ska inte homosexuella titta på heterosexuella kärleksfilmer ? ja har sett brokeback mountain 5 ggr och jag älskar den filmen och jag är heterosexuell! Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Och jag är bisexuell och hatar Brokeback Mountain. Back on topic. Singin' in the Rain eller What's Up, Doc? funkar alltid. Citera
cheunce Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jag tog inte med Meet Joe Black eftersom jag var tveksam om en film om döden är en romatiskt film. Jag tycker iofs att den är bra men det är ju jag Citera
eurythmech Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 För nån vecka sen var jag full som ett ägg och snurrade hem efter en krogsväng, slog på nån tevekanal och ser en underbart vacker bröllopsscen där Juliette Lewis och Giovanni Ribisi spelar två förståndshandikappade personer som var sjukt kära. Antagligen det sötaste och finaste nånsin. Den borde man se. Iaf sista halvtimmen. Även om det nästan var Disneyvarning. Citera
Jennez Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Det ar en tjej han ska se filmen med. Hade det varit en kille han dejtat kanske Brokeback Mountain hade funkat. så det är bara homosexuella som ska titta på brokeback mountain? och då ska inte homosexuella titta på heterosexuella kärleksfilmer ? Oj, ursakta... [ironi][/ironi]... klippa och klistra far du gora sjalv. Citera
Bein Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 high fidelity Har försökt komma på namnet i över 1h nu, var inte långt ifrån Säters sjukhus när det äntligen komm upp, så snälla se den! Citera
hansolo Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Det ar en tjej han ska se filmen med. Hade det varit en kille han dejtat kanske Brokeback Mountain hade funkat. så det är bara homosexuella som ska titta på brokeback mountain? och då ska inte homosexuella titta på heterosexuella kärleksfilmer ? Oj, ursakta... [ironi][/ironi]... klippa och klistra far du gora sjalv. ej avancerad pokerskribent=för dum för ironi. du får tänka på att många är dumma på forumet, du får helt enkelt sänka dig till deras nivå =) Citera
ski_punk Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Eftersom de flesta tjejer gillar Brad Pitt så föreslår jag följande filmer * Legends of the Fall (Höst Legender ) * A River Runs Through It (kommer inte ihåg vad den heter på svenska) Meet Joe Black Men Myssion...Old news ffs cheunce skrev: Eftersom de flesta tjejer gillar Brad Pitt så föreslår jag följande filmer * Legends of the Fall (Höst Legender ) * A River Runs Through It (kommer inte ihåg vad den heter på svenska) Du glömde den bästa filmen jag sett Pitt i: *Meet Joe Black Citera
Myssion Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Eftersom de flesta tjejer gillar Brad Pitt så föreslår jag följande filmer * Legends of the Fall (Höst Legender ) * A River Runs Through It (kommer inte ihåg vad den heter på svenska) Meet Joe Black Men Myssion...Old news ffs cheunce skrev: Eftersom de flesta tjejer gillar Brad Pitt så föreslår jag följande filmer * Legends of the Fall (Höst Legender ) * A River Runs Through It (kommer inte ihåg vad den heter på svenska) Du glömde den bästa filmen jag sett Pitt i: *Meet Joe Black Äsch... Att vara uppmärksam är ändå grymt överskattat... Citera
MJ Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Bra enkel romantik som finns att hyra: En kärlekshistoria Eternal Sunshine of the spotless mind Me and you and everyine we know En långvarig förlovning En öm kyss Love Actually När Harry träffa Sally Om en pojke Punch drunk love Sideways En del är aningen svårare att få tag på och en del kanske är mer för cineasten. Jag älskar dem i alla fall: De älskande vid polcirkeln Reality Bites Annie Hall In the mood for love Elvira Madigan Hiroshima min älskade Ju Doh - förbjuden kärlek Järn 3:an Millenium Mambo Sex och Lucia Älskar dig för evigt I första listan håller jag sett alla utom "En öm kyss" och jag håller Punch Drunk Love högst, men varning utfärdas till dem som gillar ABC-romantik som pretty Woman. "Me and you and everyone i know" ska man se för lilla killens sexchatt och inte den eventuella romantik man kan hitta. " En kärlekshistoria" är fantastikt vacker och vi fans av "Varuhuset" kan se alkis-bengt dominera på slutet Andra listan: Är lite för stor fan av amerikansk film och tycker att mycket asiatisk film är överskattad. "Älskar dig för evigt" var riktigt bra. Citera
MJ Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Rocco Invades Poland Låter kanon! Citera
HouseDoG Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Closer är ju en riktigt grym film! Annars om man vill ha det lite roligare så är Sideways underbar. Citera
Myssion Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 På min och Frugans första dejt så tittade vi på Snatch. Citera
Jennez Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 På min och Frugans första dejt så tittade vi på Snatch. Snatch regerar! Den var battre an Lock, Stock and etc... Som numera van London-bo kan jag intyga att verkligheten ser ut precis sa for oss som lever och verkar har. Nu ska jag ut och leta reda pa en diamant (the size of a fist!) som jag har tappat bort samt kopa lite godningsmedel. Pa min och sambons forsta date kollade vi pa Hollywood Gigolo. Fan vad pinsamt nu nar jag tanker efter. Restaurangen vi skulle ga till var stangd sa jag far skylla pa det. Citera
Albin72 Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 De flesta filmerna med Julia Roberts eller Scarlett Johansson. Andra alternativ som alla redan sett är Titanic, Ghost, Dirty Dancing, Moulin Rouge och Bridget Jones Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 True Romance. Kan det bli mer romantiskt? Sex and Lucia. Bra film. Kama Sutra - A Tale of Love. Indisk film som ska vara bra. The Pillow Book. Japansk/Amerikansk film med Ewan McGregor. Vet ej om den är bra. Romance. Fransk spelfilm med Rocco Siffredi. Var faktiskt råttså kass tyckte jag, och inte alls särskilt romantisk. Snarare psykad/tragisk. Så undvik den och låt er inte luras av titeln. Citera
TheEmbassy Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Sex and Lucia. Bra film. Romance. Fransk spelfilm med Rocco Siffredi. Var faktiskt råttså kass tyckte jag, och inte alls särskilt romantisk. Snarare psykad/tragisk. Så undvik den och låt er inte luras av titeln. Sex & Lucia tyckte jag mycket om. Allt av Julio Medem är sevärt, särskilt De älskande vid Polcirkeln som jag tipsade om längre upp i tråden. Se även Kossor och Den Röda Ekorren. Romance var helt ok. Kvinnlig sexaulitet ur ett kvinnligt perspektiv skildras inte ofta på film. Kanske ska tillägga att Rocco har en väldigt liten roll i filmen. Citera
Recommended Posts