Bisox Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Skönt med ett nyanserat inlägg. Citera
All in Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Är det någon som vbet hur det blir med b2b? kommer de ryssar lr vad det snackades om? Som det är nu så går det ju inte att spela vidare där iaf... sjukt dålig action och när det väl är action så är borden ruskigt kassa. Citera
SpeedBooster Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 B2B har väl både tecknat avtal med nåt ryskt och brittiskt spelbolag som båda har en hel del spelare. Vet dock inte när de ansluter till nätverket. Citera
Biffbison Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Vekar vara rätt mkt ryssar redan. Sedan skulle det gärna kunna få vara lite fler spelare (gärna dåliga )Men i övrigt så är det grymt skönt spela på B2B..tycker jag. Citera
JoeFalk Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Slaget om vip poängen fortsätter antar jag... Gör rakeback baserat på den som lägger raken (dvs den som vinner potten) Då skulle jag spela där hela tiden. "cashback" till dem som ger action!! Förstår inte varför pottens rake delas mellan alla på bordet, endast den som vinner rejkar ju liksom... Citera
Dark2 Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Har dom ändrat vip kraven nu? Så att potterna behöver vara över 10€ för att det ska räknas som en vip hand? Det gör ju att man som FL spelare lär behöva gå upp någon nivå. Citera
zeback Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Finns det inga goa sign-up bonusar längre på över €500 på b2b efter guldenvippens intrång ? Citera
EL_FishkO Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 nån som har koll på hur mycket rb i % en 10x-bonus är på NL 50 på b2b? Citera
Gila01 Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Bestämmer man sig för att testa B2B till slut... Men det finns ingen action på .5/1 FR (NL), bara 6-manna. Men samma typ fast på .25/.50 och 1/2 där är det bra aktivitet. Och antagligen kommer man somna på .25/.5 och få fett med spö på 1/2, så jag skulle gärna lira 8-manna .5/1. Ni som är regulars på B2B, är det tillfälligt, eller? EDIT: Nu var det ingen action på 1/2. Citera
hf89fc Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 nopp nopp har mest sätt 4st 8 mannabord igång på 0.5/1.0 och det är ovanligt Citera
vetgirig Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 På B2B spelar man i praktiken bara short-handed NL holdem. Det finns f.ö. inga fullbord NL holdem vilket jag ser som en brist. Antalet bord som spelar fixed är ytterst begränsad. Citera
Macroman Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 6-manna på SH borden eller? Citera
blaenda Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ja, det är 6-manna som gäller på B2B. Jag har verkligen gillat sajten, spelat allt mellan .25-.5 till 5-10 NL + en hände nåt, och när sen Unibet klev ur blev spelet ännu dödare. Jag gav det hela en ny chans i och med reloadbonus o vip cashback gold i september, men nettot på sajten blir för mej långt mycket sämre än på andra sajter. Tyvärr...jag har spelat där så länge att jag har en rent nostalgisk bindning till nätverket, men den verkar ha kommit till ett stadium nu där vår relation inte längre är hållbar. Citera
MarcusK Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Går det att registrera sig på flera b2b-siter. Har inte hittat nåt om det så jag tycker att det passar bra att fråga här. Edit. Nu har jag läst på bonuswhores att det går att ha flera konton. En till fråga. P bonuswhores tabell på 24h:s sign up bonus timförtjänst så ger man siffran 1.87 / 1.97 (FR/sH) euro för NL 0.1/0.2. Låter märkligt högt. Kommer man upp till så höga potter på den nivå att det delas ut några vip-poäng? Delar man ut halvpoäng eller kvartspoäng för mindre potter? Citera
vetgirig Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Går det att registrera sig på flera b2b-siter. Har inte hittat nåt om det så jag tycker att det passar bra att fråga här. Edit. Nu har jag läst på bonuswhores att det går att ha flera konton. En till fråga. P bonuswhores tabell på 24h:s sign up bonus timförtjänst så ger man siffran 1.87 / 1.97 (FR/sH) euro för NL 0.1/0.2. Låter märkligt högt. Kommer man upp till så höga potter på den nivå att det delas ut några vip-poäng? Delar man ut halvpoäng eller kvartspoäng för mindre potter? Ja det låter lite högt. Inköpet är iofs 10 euro och det krävs potter på 7 euro för att det skall bli VIP poäng så man kanske får in 10 vip i timmen på den nuvån. Rent generellt så tror jag att vinsterna är lite överdrivna på BW. Citera
Uppenberg Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 hur ser man om man har en note på en spelare? Citera
JENZOER Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 hur ser man om man har en note på en spelare? Det gör man inte... Riktigt dåligt faktist. Citera
MR_Jimmy Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Just detta va klart bättre med dom tidigare versionerna då man såg en liten prick eller stjärna innan man satte sig på borden. Allt sådant är borttaget nu + att man dessutom inte ser det inne på borden! Detta borde dom ta tag i och fixa, kan inte va svårt alls. Citera
Recommended Posts