Gå till innehåll

SAJT: TonyGPoker.com


Vitae

Recommended Posts

Har ni sett Tony G Poker? Någon som vet vilket nätverk den tillhör? Någon som spelat där?

 

Tony G Poker

 

Från deras FAQ:

 

Q:

Does TonyGPoker have a code of conduct?

A:

Yes. All players are expected to behave as good poker citizens and treat all others with respect.

 

Specifically:

Offensive, obscene, vulgar, racist, jingoist or hateful slurs will not be permitted on TonyGPoker.

 

Targeting other players to distress or embarrass them is harassment and will not be permitted. This includes creating accounts with names that are meant to defame or otherwise harass any player of TonyGPoker.

 

TonyGPoker is not to be used to send any unauthorized advertising, promotional material or solicitation. Spamming will not be tolerated under any circumstances.

 

TonyGPoker respects the privacy of its members. Please do not post other people's phone numbers, addresses, or any other private information.

 

TonyGPoker is not to be used to participate in, assist, suggest or encourage any illegal activity. We reserve the right to cooperate fully with government officials in any investigation related to any content (including E-mail) transmitted on TonyGPoker or the activity of any person using TonyGPoker.

 

We reserve the right to terminate any player's account, at any time.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankade ner klienten och reggade nu. Klienten är klart bättre nu än när jag provade Gamesgrid tidigare. Verkar mycket snabbare nu och inte det runda, fula bordet som tidigare. Skall klart dränga in pengar och prova.

 

Läste på hans blogg att han kommer försöka få dit lite highstakesspelare - ngt för er railbirds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela på GG ist. superdeal? Menar du propping eller?

 

en banan är en banan är en bannan. Inget sånt här tack /mod

 

Läste förresten om ngn som sade att det var kul när Tony spelade lite lägre (om det nu verkligen är han) eftersom han strödde pengar omkring sig. Så han tar det kanske inte så seriöst, eller du kanske körde $100/200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Har spelat lite här, hittade en fin liten bonus på Pokernews (Jag menar inte att göra reklam för dem men bonusen är ju grym) och man fick $75 UPFRONT på alla deposits över $10 plus 200% tror jag. Sedan att man behövde 750 poäng för att ta ut jobbar jag fortfarande med. Det är inte direkt någon superrush på deras bord. Särskilt inte de högre. Men man kan hoppas att det kommer. Jag tycker iallfall sidan är helskön, kanske inte bästa men den har potential, inom fyra uppgraderingar så kommer den säkert vara tip top. Jag kan dock inte tänka mig att den tillhör något nätverk med så LITE spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...