Bigsmooth Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 När får man in pengar för Summer Sizzler bonusen(Spelade in över 100pp under alla dagar i Augusti) ? Någon som fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Jag har heller inte fått mina pengar och jag kollade igår för att vara säker på att jag ahde klarat av kraven och det hade jag men jag har inte fått mina pengar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Fick mail igår om att jag fått mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2006 Fick också degen sent igår kväll. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeekan Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Jag fick mina pengar idag. Men då fick man i vanlig ordning maila party och påminna dom om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts