Gyre Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 UTG är lös och gillar att limpa, höjer inte så mycket preflopp. Vet inget om hans postflopspel. Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) UTG ($47.28) MP ($244.55) Button ($61.56) Hero ($128.57) BB ($278.44) Preflop: Hero is SB with K, A. Hero posts a blind of $0.50. UTG raises to $3, MP calls $3, 1 fold, Hero (poster) raises to $12.5, 1 fold, UTG calls $10, MP folds. Flop: ($30) 4, J, T(2 players) Vad gör jag nu? Fi har drygt ett pottbett kvar och jag har i princip inte en aning vad han har. Citera
PinkFloyd Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 du lär ju inte lägga dig vilket som, pusha så kanske han gör det Citera
minucci Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Ställ in direkt. Check fold känns riktigt vekt. Check syn så missar du all FE. Ska man missa med AK så är det den floppen man vill ha istället. Citera
Gyre Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 du lär ju inte lägga dig vilket som, pusha så kanske han gör det Det var vad jag kom fram till med, och gjorde. Han hittade synen med KK. Ville mest kolla så att jag inte var ute och reste helt, försöker ta mig från FL till NL och det har börjat lite trögt Citera
beachalban Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Push eller checkraise allin. Citera
minucci Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Push eller checkraise allin. Checkraise? Vill vi att Fi ska commita sig till potten när vi inte har träffat? Citera
beachalban Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Push eller checkraise allin. Checkraise? Vill vi att Fi ska commita sig till potten när vi inte har träffat? Ja Citera
Gyre Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Push eller checkraise allin. Checkraise? Vill vi att Fi ska commita sig till potten när vi inte har träffat? Ja Kan du utveckla? Citera
riosatiy Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 betta 36 (inte samma sak som push) Citera
Recommended Posts