Verner18 Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 EPT kval på b2b Jag har precis blivit flyttad till bordet så tyvärr inga reads runt 360 pers kvar varav 15-20 tar paket stacksizes: jag har 15k bb har 12,5k avrg är på 8k blinds är på 100/200 foldat till mig på knappen som slår upp det till 600 med k8 bb synar flopp kommer 9 -8 -2 pott är på 1300 bb checkar jag bettar 1100 så att han kan reraisa till ca 3k och jag har fortfarande folding equity på en push. bb drar istället till med en minraise till 2200...jag blir lite förvirrad av hans spel, sätter väl honom på typ 9x, 98, Axs, j10s, set mfl men tycker ändå att push är enklaste spelet (kanske inte det bästa spelet)då det redan ligger nästan 5k i potten. dessutom sitter jag ogärna med en stor pott på turn utan att ha nån aning om han semibluffar drag eller valuebettar par/2par/set. va kör ni för line här? Citera
Verner18 Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Postad 6 September , 2006 kom igen nu...vill ha lite tankar och idéer...hoppas hh´n är överskådlig då jag inte har nån koll på hur man importerar från b2b... Citera
P_kungen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Upp till 7000 eller ställ. Fin fold eq då han måste offra stacken för att fortsätta. Åker pengarna in leder du ofta och är aldrig speciellt långt efter. Citera
Recommended Posts