Skadast Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Hur fick du råd med en i-pod? -Triss i damer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eThor Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 "gratis är gott" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 Help! Im trapped inside the iPod factory! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Nu har jag beställt min iPod, utan gravering... Det var nästan 400 kr billigare att beställa utan gravering från ett annat ställe så då kändes det inte speciellt gratis längre. Men tack för alla fina förslag, jag tror att devalanteriel tar hem priset som bästa förslag i mitt tycke. Ett bonuspoäng utgår också till Goatse, det var faktiskt en ganska rolig post även om jag föredrar the Reagan revolution. Vilken sida kopte du din Ipod pa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enhetsmatris Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vilken sida kopte du din Ipod pa?Köpte den på komplett.se. Billigt, smidigt och snabb leverans. Men hur de ligger till prismässigt med nya nanon har jag ingen aning om... Fast köp den gamla nanon ändå, mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts