Matteprof Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 http://expressen.se/index.jsp?a=671107 trodde han skulle känna till kniven och Erik Sagström iaf. Nä nu är det banne mig dags att svenska pokerproffs sätter Sverige på världskartan... och då menar jag inte internetkartan Dags för någon svensk att vara med i high stakes poker alltså eller börja lira i the big game Citera
jojje2k Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Är inte Lindgren svensk? lol har trott det. Citera
Suron Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 http://expressen.se/index.jsp?a=671107 trodde han skulle känna till kniven och Erik Sagström iaf. Nä nu är det banne mig dags att svenska pokerproffs sätter Sverige på världskartan... och då menar jag inte internetkartan Dags för någon svensk att vara med i high stakes poker alltså eller börja lira i the big game Pinsamt dåligt av gubben att inte känna till någon svensk. Snacka om dålig koll på det han håller på med. Citera
Mr_Lie Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Man tycker ju att han borde känna till tex Martin de Knijjf som vann WPT championship iallafall.... Citera
Björn85 Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Man tycker ju att han borde känna till tex Martin de Knijjf som vann WPT championship iallafall.... Vem har sagt att han inte känner till Knijjf? Doyle börjar ju bli rätt gammal och det är inte så konstigt att Knijjf inte klingar i hans huvud när han får en fråga om han känner till några svenskar under en förmodad stressig kort intervju... Citera
mickol Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Varför ska han känna till svenskar? De flesta svenskar (som de flesta pokerspelare) är ju onehitwonders. Kommer ni ihåg alla amerikanska vinnare på alla wpt/wsop-event lixom? Citera
OzzzaJa Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Varför ska han känna till svenskar? De flesta svenskar (som de flesta pokerspelare) är ju onehitwonders. Kommer ni ihåg alla amerikanska vinnare på alla wpt/wsop-event lixom? Sant men jag tycker ändå att man borde känna till kniven.. Troligtvis så gör han det också men vet inte om att han är svensk.. samma sak med lirarerik Citera
Emilio Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Han kanske försöker vara ironisk och driva med oss? Typiskt amerikanskt annars att inte känna till en sådan sak. Citera
Gerhard Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Doyle spelar enligt egen uppgift 10 turneringar om året. Det är alldeles för lite för att man skall vara med i svängen. Citera
brut Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Är det någon svensk som spelat CG mot honom? Citera
Suron Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Han kanske försöker vara ironisk och driva med oss? Typiskt amerikanskt annars att inte känna till en sådan sak. Typiskt svenskt att ställa en så korkad fråga. Våra journalister har ett ständigt behov av bekräftelse. Citera
eurythmech Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 ...och i förlängningen så är våra mediakonsumenter rätt fåniga... Citera
Suron Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 ...och i förlängningen så är våra mediakonsumenter rätt fåniga... Utgår du från dig själv eller? Citera
Waggho Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 När man läser en artikel i kvällspressen ska man utgå från att det är lögn tills man har fått belägg för motsatsen på andra håll. Man ska absolut inte göra tvärtom. Citera
Recommended Posts