Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
http://expressen.se/index.jsp?a=671107

:D

trodde han skulle känna till kniven och Erik Sagström iaf.

Nä nu är det banne mig dags att svenska pokerproffs sätter Sverige på världskartan... och då menar jag inte internetkartan ;)

Dags för någon svensk att vara med i high stakes poker alltså eller börja lira i the big game

Pinsamt dåligt av gubben att inte känna till någon svensk. Snacka om dålig koll på det han håller på med.

Postad
Man tycker ju att han borde känna till tex Martin de Knijjf som vann WPT championship iallafall....

Vem har sagt att han inte känner till Knijjf? Doyle börjar ju bli rätt gammal och det är inte så konstigt att Knijjf inte klingar i hans huvud när han får en fråga om han känner till några svenskar under en förmodad stressig kort intervju...

Postad
Varför ska han känna till svenskar? De flesta svenskar (som de flesta pokerspelare) är ju onehitwonders. Kommer ni ihåg alla amerikanska vinnare på alla wpt/wsop-event lixom?

Sant men jag tycker ändå att man borde känna till kniven.. Troligtvis så gör han det också men vet inte om att han är svensk.. samma sak med lirarerik

Postad
Han kanske försöker vara ironisk och driva med oss? Typiskt amerikanskt annars att inte känna till en sådan sak.

Typiskt svenskt att ställa en så korkad fråga. Våra journalister har ett ständigt behov av bekräftelse.