Bigsmooth Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hej! Har spelat FLT 2/4-3/6 på PartyPoker ett bra tag nu men funderar på att byta(pga Monstetramset + att det kanske finns bättre deals vad gäller VIP cashback Gold och liknande erbjudande än den jag redan har på PP) Min rulle ligger på runt 2500$ för tillfället och jag brukar spela 4bord samtidigt. snittar väl runt 20000händer i månaden. 1. Vilken sida hade ni valt? och varför? 2. Finns det många sidor som så gott som alltid kan erbjuda minst 5 fulla 3/6 bord? 3. Är VIP cashback Gold något att satsa på? eller svårt för en FLT grinder på min nivå? Vad mer kan ni ge för tips? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hej! 2. Finns det många sidor som så gott som alltid kan erbjuda minst 5 fulla 3/6 bord? 3. Är VIP cashback Gold något att satsa på? eller svårt för en FLT grinder på min nivå? Tack på förhand 2) Finns inga andra sidor som kan erbjuda detta. 3) har du tur finns det något 2/4 bord igång alltså inget att satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 worldpx känns väldigt bra för low stakes fl-grinders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 worldpx känns väldigt bra för low stakes fl-grinders. ... och om man vill beta mer i skatt än man får in i vinst. På Ongame finns det alltid 2/4 och 3/6 FL igång och kör man på Bet24 så får man en bonus som motsvarar en rakeback som är högre än maxnivån på B2B Cashback Gold. Bet24 är skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2006 Tackar för tipsen : ) Blir nog att testa båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Poker Stars! Jag tycker att Poker Stars slår Party på alla punkter utom just spelarantal men dom har så gott som alltid minst fyra fulla 10-manna och runt tio 6-mannabord igång på $3/6 nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Nej Pokerstars är för svårt, spela inte FL där. Håll er till något annat. Allt annat lir så kan ni gärna köra pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 WPX är siten för dig. Skatta på 3/6...nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Hur ligger det till med 2/4-3/6 games på Prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag har aldrig hört talas om någon som har skattat på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Nej Pokerstars är för svårt, spela inte FL där. Håll er till något annat. Allt annat lir så kan ni gärna köra pokerstars. Det där är en gammal myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts