FeelingThis Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 1. Vad fan ska han ha? Han är tomte. SYN! Detta är tankegången i alla potter oavsett vem man spelar mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jajaja.. visst, han visar 5,9 för fetbluffen men nu ska han få smaka på egen medicin! "bockar ur visa ej muck-handen" --> all in va faaan... syna inte då din jäv... haha jag känner igen mig sååå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Han kan inte spela så dåligt att han checkraisar all-in med en floppad stege/färg, han måste ha ett drag! "Nu när jag är full och spelar så LAG helt utan read så ska jag pröva att gå in på ett högre SH bord" Jag vet att jag är slagen men jag synar ner bara för att vara säker En ruggig klassiker i MTTs är ju: "Nu har jag fasen inte fått vettiga kort på en timme....aha par i sjuor på knappen, så nu smackar jag all-in oavsett action innan" Fyrtal i självinsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "AA/KK lär han ju inte ha så går jag all in nu så blir det som sämst en coinflip" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sayone Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 har du "det" så grattis.. *hjärtat pumpar*..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Bettar lite mindre nu när jag floppat stål så han inte viker draget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Någon sa nåt i stil med "kan inte förlora på alla 4 bord samtidigt, måste ju vinna på nåt". Jag har ett move som kostar mig pengar gång på gång, får jag samma hand (oavsett hand) på fler än ett bord så spelar jag den oavsett action, ohöjd så raisar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Någon sa nåt i stil med "kan inte förlora på alla 4 bord samtidigt, måste ju vinna på nåt". Jag har ett move som kostar mig pengar gång på gång, får jag samma hand (oavsett hand) på fler än ett bord så spelar jag den oavsett action, ohöjd så raisar jag. Det låter som att det kan kosta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandberg Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Om jag inte synar så kommer jag aldrig få veta vad han hade, jag MÅSTE få veta så jag inte sitter och ältar det resten av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag VET att han bluffar rivern, jag synar hans all-in med A hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Fan äcklet har prickat sett.. Fold (Ser muspekaren dras mot callknappen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stj Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Nu kan jag lika gärna spela bort allt." lol. true dat. hemsk tanke. känns så fel dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "har han bra kort är det klart han ska ha betalt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag har ju iaf rakeback, SYN all-in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Fan äcklet har prickat sett.. Fold (Ser muspekaren dras mot callknappen) Så klockrent. Man hinner tänka "han har ju settet" och sen synar man snabbt som fan innan man hinner tänka mer på saken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Bara för att det är Omaha och han check-raisar mig all in på parad bräda behöver inte det betyda att min flush är slagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Hm, här måste jag ställa eller mucka - Syn!" "Den kan ju stå...? - Syn" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 I början av sessionen: "Ok, jag gör en dålig syn så att alla fattar att de inte kan bluffa bort mig". 1.) Tio minuter senare: "Ok, jag gör en dålig syn så att alla fattar att de inte kan bluffa bort mig". Goto 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "han lar ju knappast ha fargen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Har han den handen är det bara att betala av" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Har han XX får det fan vara" (Följt av syn) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "jag vill oxå spela pangpang-omaha" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 hmmm, jag vet att jag aldrig leder, men ibland har jag ett coinflip... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Nu har jag ägt playmoney i ett år och är redo för real money" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "det är helt ok att spela liveSnG med 20 minutersperioder" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts