Biffbison Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Detta händer mig alltid på B2B: Mitt i allt så syns inga kort på bordet! Korten blir osynliga...(ok man spelar spelaren, men underlättar ju om man iaf ser sina EGNA kort!). Mailade supporten som sa att det inte är nå probs från deras sida (såklart!). Uppdaterade Java Så...någon annan som har dessa problem? Vad göra? PS: På Party försvinner knapparna istället! Citera
Gamblic Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Har hänt mig ett par gånger med, senast strax före sommaren. För mig har det alltid rättat till sig i nästa hand. Citera
Preder Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 det där händer mig varje dag. Irriterande att man ska behöva ha PO igång ( där syns korten). Men nu funkar inte PO heller. Jag brukar starta om klienten, det hjälper. Det är skitirriterande att göra denna procedur mitt under turneringar dock Hoppas nån har en lösning. Citera
kfluffie Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Finns redan trådar om Ämnet samt Allt om B2B. MVH //KF Citera
Recommended Posts