Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vad är nu detta för något? Jag är inte intresserad av att se kändisar spela poker i Pokermiljonen eller Celeberty Poker. Än mindre av att se Hip-Hop artister spela poker...Varför satsar man på ett sådan koncept.

Fan vad jag saknar WPT. Jag vill se proffs spela poker. varför satstar man inte på att visa sådana evenemang för istället?

Postad
Vad är nu detta för något? Jag är inte intresserad av att se kändisar spela poker i Pokermiljonen eller Celeberty Poker. Än mindre av att se Hip-Hop artister spela poker...Varför satsar man på ett sådan koncept.

Fan vad jag saknar WPT. Jag vill se proffs spela poker. varför satstar man inte på att visa sådana evenemang för istället?

håller med. som nybörjare ville jag ju också se proffs så man får se bra spel och kanske kan lära sig något, inte se på folk som spelar bedrövligt dåligt. kan verkligen inte se underhållningsvärdet i det.

Postad
Kanske skulle underlätta om du bifogade en länk eller liknande..Så man vet vad du svammlar om :)

Menar du att du inte läser förstasidan på poker.se?

Sen förstår jag inte varför vissa vill se WPT eller HSP 'istället'. Tror ni att de programmen kommer läggas ner nu bara för att det dyker upp ett hip hop poker-program?

Postad

Förstår verkligen inte hur ni tänker, program som Celebrety Poker är guld värda för pokervärlden. Den vänder sig till en mycket bredare publik och lockar en bredare publik. Ett program som Hiphop Poker, oj oj oj riktigt bra. Nu blir det "coolt" och "bling bling" med poker. Lär även skapas nya sköna utryck som "I'm all in bitch!", med andra ord skön TV. Sen förstår jag inte varför ni är intresserade av WPT? Det är ju bara hjärndöd "all-in" poker ändå.

Postad
Jag håller med, jag har väldigt svårt att tänka mej att någon som lyssnar på hiphop kan förstå hur poker fungerar :)

Jag skulle vilja se WPT eller High Stakes Poker istället.

Jag med, eftersom att... ?! vad fan menar du?

Postad

Vad stingsliga folk är på forumet, jag gjorde en liten liten kommentar om att hiphopare inte skulle vara smarta nog att spela poker, för att betona att det inte var så allvarligt menat så satte jag en såkallad smile(:):D ) efter, givetvis var det inte menat som ett ondskefullt påhopp utan som en lite humoristiskt inlägg, jag ber genast om ursäkt och gör en lite notering om att aldrig försöka vara roligt mer någonsin på forumet. Slappna av gott folk, ta inte allt så himla allvarligt jämnt :)