eurythmech Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Äsch, det är bättre att göra bort sig än att göra på sig. Citera
Pokemonn Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ni blir upprörda på något fånigt och patetiskt sätt som jag inte riktigt kan förklara. Kan ni inte bara inse att Nebb är en uppblåst idiot? Kanhända att han är en uppblåst idiot. Men gör det honom till en sämre poker-spelare/teoretiker/skribent? Citera
gdaily Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Snart slår vi på autobannen, om ni inte skärper er i snacket. Citera
Sansrom Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Varför ska alltid folk dra upp Nazismen när deras argument börjar ta slut? Poker_oscar genom att dra paralleller mellan Nebbis och Hitler så gör du ju bara bort dig själv. http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law Citera
Iupiter Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 äsch lugna ner dig poker_oscar, nebbis är ett geni det får du aldrig ta ifrån honom. Citera
cheunce Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Varför ska alltid folk dra upp Nazismen när deras argument börjar ta slut? Poker_oscar genom att dra paralleller mellan Nebbis och Hitler så gör du ju bara bort dig själv. http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law ty orka inte googla efter namnet på den Citera
skogis_72 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Snart slår vi på autobannen, om ni inte skärper er i snacket. Vore inte fel. ATt jämföra någon med Hitler,om än indirekt, är att passera alla anständighetens gränser Citera
poker_oscar Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Jag börjar ångra att jag tog upp det här. Inte för att jag inte håller kvar vid min åsikt utan för att jag inte riktigt orkar argumentera för min sak. Visst, det ska medgas att jag inte hade skrivit mitt inlägg om jag och Nebb inte haft en dispyt utanför forumet. Killen irriterar mig så fruktansvärt och jag är tiltad och halvfull. Tycker ni att inlägg av samma kvalité som Nebbs första (tror det är trådens tionde inlägg) passar in i gruppen så låt grabben för all del vara kvar. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=35400 Jag tänker inte skriva mer i denna tråden. Det blir för mycket personangrepp och fånigt diskuterande. Det var inte min mening från början. SRY! Citera
Klyka Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Som sagt ovan, killen är ett geni. Ett otrevligt geni, men ser inte vad han kan göra för skada i avancerade gruppen. DÄR gör han nytta. Kan inte ha några invändningar mot det... O då vet ni ju ändå vad jag tycker om killen rent generellt. Citera
nickupptaget Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 nu är ni igång minsann, diskuterar och har er! Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Tyvärr har det inte fungerat som vi hoppades med gruppen "avancerade diskussioner". Så vi lägger ner den... Inläggen är flyttade till en undergrupp till handhistorygruppen, öppen för alla att läsa och skriva. Citera
Recommended Posts