rilleg Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Kan ni avancerade skribenter ha vänligheten att ange om det rör sig om FL, NL, PL i rubriken? Det blir "uteslutande" NL så vi kan ju försöka att ha alla andra former nämnda i rubriken.. ty Citera
Trolldeg Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Kul att se Nidson med i gänget... Citera
tamtaram Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Jag hoppas att Beachalban kan bli tillfrågad.Han bidrar med mycket intressanta inlägg och spelar dessutom på en hög nivå. Citera
Vitae Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Kan inte mupparna i Avancerade Diskussioner posta vilket spel det gäller i topic? Om någon grupp borde klara det bra är det den gruppen som har så få postare. Citera
GBM Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Åhhh shit vilken bra tråd! Såg den precis! Här ska det vara med o diskuteras snart när mitt bananförsäljarkonto är igång och jag kan börja spela nätpoker igen. Grymt initiativ! Ses snart! Citera
GBM Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 snabba updates - GBM = har semester, kommer få tillfrågan när han väljer att återvända - Nebbis = Klar men kommer ha väldigt lite tid men som ni vet har han svårt ifrån att hålla sig ifrån så han kommer kommentera en hel del är jag rädd De flesta som ingår i den här gruppen är 1000 TEXAS NL spelare och uppåt som är kända profiler här sedan tidigare så jag tror att någon vidare presentation behövs ej Sen finns d en del rötkukar med ( läs Morbo, Ramz, ja alla unga stockholmare som EN GÅNG I LIVET vunnit något) och därför får kommentera PRIMÄRT blir diskussionerna texas men JAG kommer PUSHA VÄLDIGT MKT för generella diskussioner kring starthänder och vinst maximering/förlusthantering etc där antagligen det första blir en lång diskussion kring Pocket KK PREFLOP kom med frågor här ifall något annat är oklart ( varför jag är med är antagligen för jag är bra vän med Che) Hej o hå mr Rille! Såg precis att forumet för avancerade diskussioner var igång! Jag är jättesugen på att vara med och diskutera men det gick inte Får man vara med och leka? =) Är förresten snart igång på party igen. Spelar lite då och då nu men det tar 100 år att deposita med CC till nya kontot med alla jävla deposit limits On a OT note vill jag berätta att jag träffa en tjej från Gävle idag som visste vem du var och sa att du är lite lokalkändis nu när pokern har gått bra, får jag fråga om du får ligga mycket? Och isf skyddar du dig? Citera
Vitae Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 On a OT note vill jag berätta att jag träffa en tjej från Gävle idag som visste vem du var och sa att du är lite lokalkändis nu när pokern har gått bra, får jag fråga om du får ligga mycket? Och isf skyddar du dig? Ja! Berätta! Snusk och snask alltid bra för moralen. Citera
Santa_Bege Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 För min del skulle jag gärna vilja att det även i topics syns att det är en tråd från "Avancerade gänget", precis som artikel o dylikt. SÅ bra i RSS-feeden att se tycker jag. Citera
stockdum Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 För min del skulle jag gärna vilja att det även i topics syns att det är en tråd från "Avancerade gänget", precis som artikel o dylikt. SÅ bra i RSS-feeden att se tycker jag. Jäkligt bra idé. Skulle spara mig en hel del knasklick på totalt ointressanta inlägg. Citera
Macroman Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Hej o hå mr Rille! Såg precis att forumet för avancerade diskussioner var igång! Jag är jättesugen på att vara med och diskutera men det gick inte Får man vara med och leka? =) Är förresten snart igång på party igen. Spelar lite då och då nu men det tar 100 år att deposita med CC till nya kontot med alla jävla deposit limits On a OT note vill jag berätta att jag träffa en tjej från Gävle idag som visste vem du var och sa att du är lite lokalkändis nu när pokern har gått bra, får jag fråga om du får ligga mycket? Och isf skyddar du dig? Det finns en tråd på 2+2 som delvis handlar om att du är bäst på Party 5/10. Har du sett den? Om du har det, any comments...? Citera
Sladdis Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Åhhh shit vilken bra tråd! Såg den precis!Här ska det vara med o diskuteras snart när mitt bananförsäljarkonto är igång och jag kan börja spela nätpoker igen. Grymt initiativ! Ses snart! Det är ord som betyder, Olust! Citera
morberg Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag har inte riktigt klart för mig hur nomineringsprocessen går till för nya "Avancerade pokerskribenter" men rambler har skrivit en hel del inlägg om FL-spel som är väldigt bra. Citera
kfluffie Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag har inte riktigt klart för mig hur nomineringsprocessen går till för nya "Avancerade pokerskribenter" men rambler har skrivit en hel del inlägg om FL-spel som är väldigt bra. Skriv här eller PM:a till en moderator så tar vi upp det! Har föreslagit rambler nu! MVH //KF Citera
Hjort Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag har inte riktigt klart för mig hur nomineringsprocessen går till för nya "Avancerade pokerskribenter" men rambler har skrivit en hel del inlägg om FL-spel som är väldigt bra. Den går till så att någon undrar om X är bra. Sedan säger antingen Rille att X är en låglimitfisk eller Nebbis att denne är en donk. Det är alltså bara att föreslå så snackar vi igenom det internt. Citera
Smitaren Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 Gör Callahan till avancerad skribent nuuuuuuu! Citera
Klyka Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 Gör Callahan till avancerad skribent nuuuuuuu! Lustigt, de första jag läser efter att ha slängt iväg ett PM om just det... Citera
rilleg Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag har aldrig sagt att någon är en låglimitfisk men jag har alltid hållit med nebbis angående donk kommentarena... och jag, precis som jag sagt i andra trådar.. fl rummet är inte riktigt redo för vissa personer som ni nominerar.... det finns inte den klassen än .... när vi får igång diskussioner kring tlk o hans spel o dylikt har vi klass... inte tidigare Citera
Klyka Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 fl rummet är inte riktigt redo för vissa personer som ni nominerar.... det finns inte den klassen än .... De där förstår jag inte riktigt.. Menar du snarare att de personerna inte är redo för avancerade diskussioner? Eller att de avancerade diskussionerna om FL inte kommit igång än? Om det senare, tror du inte det beror på att en del bra FL-spelare saknas i diskussionerna..? Citera
poker_oscar Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ut med Nebbis från gruppen. Han har inte där att göra. Citera
sorkenkk Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ut med Nebbis från gruppen. Han har inte där att göra. Kan du motivera varför? Jag tycker absolut han hör hemma där i alla fall! Citera
all_ur_horses Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ut med Nebbis från gruppen. Han har inte där att göra. Kan du motivera varför? Jag tycker absolut han hör hemma där i alla fall! Nebb bannade honom från en irc-kanal. Citera
Gekko Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ut med Nebbis från gruppen. Han har inte där att göra. Grattis, du har precis lyckats med konststycket att posta dagens mest inkompetenta inlägg! Citera
sorkenkk Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ut med Nebbis från gruppen. Han har inte där att göra. Kan du motivera varför? Jag tycker absolut han hör hemma där i alla fall! Nebb bannade honom från en irc-kanal. Ajaj =( Håller man på med sånt hör man ju verkligen inte hemma i Avancerade diskussioner! Doh! Citera
poker_oscar Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ni blir upprörda på något fånigt och patetiskt sätt som jag inte riktigt kan förklara. Kan ni inte bara inse att Nebb är en uppblåst idiot? Visst, han kan en hel del om poker. Hitler visste en hel del om politik. Citera
cheunce Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ni blir upprörda på något fånigt och patetiskt sätt som jag inte riktigt kan förklara. Kan ni inte bara inse att Nebb är en uppblåst idiot? Visst, han kan en hel del om poker. Hitler visste en hel del om politik. [ironi] Jo men Nebbis har inte byggt färdigt sitt koncentrationslägger för dåliga pokerspelare ännu. Så länge det bara är på planeringsstadiet så tycker jag vi kan låta honom hållas. [/ironi] Varför ska alltid folk dra upp Nazismen när deras argument börjar ta slut? Poker_oscar genom att dra paralleller mellan Nebbis och Hitler så gör du ju bara bort dig själv. Citera
Recommended Posts