manshora Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Någon som vill köpa ett nytt X-box? OMG! vann du, fyfan va gott. grattis du vet att du inte gett mig någon födelsedags present än va? Citera
baloobas Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 OMG! vann du, fyfan va gott. grattis du vet att du inte gett mig någon födelsedags present än va? Faktiskt sjukt att jag vann. Första gången någonsin. Det skulle vara en sån björntjänst att ge den till dig eftersom du skulle spela mycket mindre poker då. Så det går tyvär inte. Lite ironiskt så hade jag precis fått ihop poäng till en PS3:a i shopen. Men det blir PS3 ändå, känns så mycket cleanare. Den får framförallt tjänstgöra som dvd-spelare till min nya sovrums-tv. Citera
manshora Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Faktiskt sjukt att jag vann. Första gången någonsin. Det skulle vara en sån björntjänst att ge den till dig eftersom du skulle spela mycket mindre poker då. Så det går tyvär inte. Lite ironiskt så hade jag precis fått ihop poäng till en PS3:a i shopen. Men det blir PS3 ändå, känns så mycket cleanare. Den får framförallt tjänstgöra som dvd-spelare till min nya sovrums-tv. haha, min första tanke var typ -nej, detta är ett tecken. jag måsste köpa det (imed att jag vart nära på o köpa 360 ungefär 50 gånger sen det kom ut) men sen slog det mig just att det kommer bli sjukt lite poker då Citera
baloobas Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 detta är ett tecken. lol Citera
manshora Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 innan du säljer det måsste vi spela gears of war enda anledningen till att jag vill köpa det Citera
Bestpoker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Faktiskt sjukt att jag vann. Första gången någonsin. Det skulle vara en sån björntjänst att ge den till dig eftersom du skulle spela mycket mindre poker då. Så det går tyvär inte. Lite ironiskt så hade jag precis fått ihop poäng till en PS3:a i shopen. Men det blir PS3 ändå, känns så mycket cleanare. Den får framförallt tjänstgöra som dvd-spelare till min nya sovrums-tv. Behåll Xboxet, satt uppe och lirade Fight Night 3 hela natten typ Kul att du äntligen fick vinna, det är din tur nu vinden har vänt. mvh, Daniel BestPoker.com Citera
baloobas Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Behåll Xboxet, satt uppe och lirade Fight Night 3 hela natten typ Kul att du äntligen fick vinna, det är din tur nu vinden har vänt. mvh, Daniel BestPoker.com Ja, jag lurar lite på att behålla det. Fi får väl hoppas att det är otur som gjort att jag förlorat och inte min inkompetens. Man börjar tvivla ganska fort. Citera
manshora Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Ja, jag lurar lite på att behålla det. Fi får väl hoppas att det är otur som gjort att jag förlorat och inte min inkompetens. Man börjar tvivla ganska fort. folk lär ju tro att du är prylbög när dom kommer o ser en hd tv i sovrummet med ett ps3 och går ut i vardagsrummet o ser ett xbox 360 vid vanliga tvn. EDIT: btw när var det du skulle va ensam hemma ett par dagar med ulla? Citera
zaker Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 CONGRATULATIONS! You have won an Xbox 360 in our August Competition on BestPoker.com! It will be sent to you as soon as possible this week. Thank you for participating in our competition! Kind Regards, BestPoker.com Vilket flyt! Grattis , men..... vad ska du ha det till??? Citera
Alow Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vilket flyt! Grattis , men..... vad ska du ha det till??? att spela med det skulle jag tro? Citera
zaker Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Nu har släkten flyt! Spelade månadsfinalen på 24H ikväll och blev 2:a " 2. Presentkort för resor till ett värde av €2600" Jag vet i alla fall vad jag skall göra med min vinst:-D Citera
baloobas Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 Nu har släkten flyt! Spelade månadsfinalen på 24H ikväll och blev 2:a " 2. Presentkort för resor till ett värde av €2600" Jag vet i alla fall vad jag skall göra med min vinst:-D Det var på tiden med en ordentlig klonk för dig. Grattis!! Citera
baloobas Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 att spela med det skulle jag tro? mm.. fast problemet är att jag inte vill ha något som tar upp pokertid för mig. Jag beställde en PS3:a från Bestpokers VIP-shop nu. Så jag gör mig av med Xboxet på något sätt. PS3:an kommer jag använda mest som Blueray/dvd/mediacenter. Plus att jag såklart kommer spela på den. Men jag har lite skräck för att fastna i något fett spel. Det tar så sjukt mycket tid. Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Ok, thats it. Jag går ner i nivå nu. Detta håller fan inte. Jag kan inte vinna nu. Det bara är så. Jag vet inte om pokerEV programmet funkar. Men antagligen så kan det iaf läsa av tendensen. Och spelet känns ungefär som det ser ut på grafen. För er som inte använt programmet så är den understa kurvan såklart mitt resultat. Den översta ska på något sätt räkna ut hur mycket EV man haft i potterna. Det skilljer ca $12K mellan dom kurvorna. Och perioden är Aug-Sep. 40K händer. Ska inte bara whina, tänkte lägga upp några händer också. Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Denna handen har jag funderat ett tag på. Går det att folda rivern här? Vad har han? Random fi. Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #P4-49752675-875 Table Szeged, 13 Sep 2007 7:01 PM ET Seat 1: balobas [ , ] ($514.20 in chips) Seat 2: ozy92 ($78.00 in chips) Seat 8: dan.fab ($311.85 in chips) Seat 9: tuttututtu ($444.30 in chips) Seat 10: Schitzoo ($695.15 in chips) ANTES/BLINDS tuttututtu posts blind ($2), Schitzoo posts blind ($4). PRE-FLOP balobas bets $14, ozy92 folds, dan.fab calls $14, tuttututtu bets $45, Schitzoo folds, balobas calls $33, dan.fab folds. FLOP [board cards ,, ] tuttututtu checks, balobas checks. TURN [board cards ,,, ] tuttututtu bets $75, balobas calls $75. RIVER [board cards ,,,, ] tuttututtu checks, balobas bets $120, tuttututtu bets $322.30 and is all-in, Citera
Rooney Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Hur bettar du inte ut flopp människa? Då spelar ju handen sig själv mkt lättare. Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Detta känns standard tycker jag. Lite äckligt kanske. Men vad fan ska man annars göra på den floppen? Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #P4-50034679-153 Table Helgoland, 17 Sep 2007 7:34 PM ET Seat 1: balobas [ , ] ($357.30 in chips) Seat 5: Colostom ($579.30 in chips) Seat 7: bate_nasko ($432.55 in chips) Seat 9: dante999 ($555.80 in chips) Seat 10: Darlie 10 ($603.80 in chips) ANTES/BLINDS dante999 posts blind ($2), Darlie 10 posts blind ($4). PRE-FLOP balobas bets $14, Colostom bets $47, bate_nasko folds, dante999 folds, Darlie 10 folds, balobas calls $33. FLOP [board cards ,, ] balobas checks, Colostom bets $87, balobas bets $310.30 and is all-in Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Hur bettar du inte ut flopp människa? Då spelar ju handen sig själv mkt lättare. Jag vet... men rivern då? Citera
Rooney Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Detta känns standard tycker jag. Lite äckligt kanske. Men vad fan ska man annars göra på den floppen? Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #P4-50034679-153 Table Helgoland, 17 Sep 2007 7:34 PM ET Seat 1: balobas [ , ] ($357.30 in chips) Seat 5: Colostom ($579.30 in chips) Seat 7: bate_nasko ($432.55 in chips) Seat 9: dante999 ($555.80 in chips) Seat 10: Darlie 10 ($603.80 in chips) ANTES/BLINDS dante999 posts blind ($2), Darlie 10 posts blind ($4). PRE-FLOP balobas bets $14, Colostom bets $47, bate_nasko folds, dante999 folds, Darlie 10 folds, balobas calls $33. FLOP [board cards ,, ] balobas checks, Colostom bets $87, balobas bets $310.30 and is all-in Finns inget mer värde att extrahera ur händer som kan tänkas betala senare gator. Wp Citera
Rooney Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Jag vet... men rivern då? Vi har ju underrepresenterat våran hand rätt hårt och jag får nog svårt att folda med tanke på hur du spelat. AQ är fortf trolig. Frågan är om han ställer den här bara. Har inte en read på FI som särskilt duktig så det kan han säkert göra. Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Finns inget mer värde att extrahera ur händer som kan tänkas betala senare gator. Wp Det enda är ju egentligen att jag raisar UTG, Han trebettar från UTG+1. Jag synar. Vi har ganska smala HD:s. Citera
Verdi Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Jag synar alla dar i veckan. Men som sagt, du gör det lite onödigt svårt för dig... Vad han kan ha? Ett ess. Förmodligen inte AK. Varför ska han checka TPTK med färgdraget ute på floppen? Förmodligen inte AJ heller. Då ska man ha en jäkla otur. A2 känns också långsökt. Jag tror på QT eller AQ. Citera
Rooney Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Det enda är ju egentligen att jag raisar UTG, Han trebettar från UTG+1. Jag synar. Vi har ganska smala HD:s. Ja det är klart. Men vad menar du? Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Ja det är klart. Men vad menar du? Ja det är ju inte precis en steal han gör. Inte mycket jag slår. AK typ. Men som sagt finns det nog inte så mycket annat att göra. Edit: jag tar fan tillbaka det jag skrev här. Han kan ha mycket annat. Citera
baloobas Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Jag synar alla dar i veckan. Men som sagt, du gör det lite onödigt svårt för dig... Vad han kan ha? Ett ess. Förmodligen inte AK. Varför ska han checka TPTK med färgdraget ute på floppen? Förmodligen inte AJ heller. Då ska man ha en jäkla otur. A2 känns också långsökt. Jag tror på QT eller AQ. Alltså, känslan jag fick är såhär: Trebet preflop. = inte QT Check på floppen = Jävligt sällan någon inte cbetar efter trebet. Ofta monster. Eftersom fi inte är så bra. Så kan han tycka att TPTK här är monster. Dock är ju känslan KK. Dock inte därför jag checkar floppen. Stackar gärna av mot KK där. Att checraisa rivern här är ju typ aldrig en bluff. Han gör det ju för värde helt klart. Frågan är vilka händer jag slår som han värdepushar där. Citera
Recommended Posts