MrZingo Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag hade tänkt att göra ett lite kollage över de pokersajter jag har spelat på och skulle därför behöva en logga från Multipoker (modell större) Eftersom det verkar omöjligt att finna en av bra storlek på nätet, så ställer jag mina förhoppningar till er. Om någon av er sitter med en sådan logga eller andra bilder från Multipoker så får ni gärna höra av er till mig * Lite RP - QoS * Citera
danne81 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 sök på "multipoker" på Googles bildsök så får du upp lite blandat resultat, inga jättebra loggor dock.. Går du in på http://elita.multipoker.com så får du upp en popup med en halvstor logga med svart bakgrund. Den borde kanske funka? Citera
MrZingo Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Ja bildsöken har jag använt, tyvärr är de loggorna inte tillräckligt stora. Den från Elita är den jag har för tillfället, men skulle vilja finna andra alternativ Kanske man har sådan tur att någon sparat ner en större eller annan logga från Multipoker Tack för hjälpen i alla fall =) Citera
Recommended Posts