Vegas2006 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Tilt, inte spelat internetpoker på några månader pga semester och vegas. Kommer hem o ska börja spela på party, så e det nån jävla box med badbeatjackpot lr nåt som kommer in från sidan o snurrar som bara den. Orkade med skiten en timme sen blev det bara spela bord utan denna, men måste väl gå och ta bort på något sätt hoppas jag??? Citera
baller Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 finns ahk script som tar bort boxen. Citera
Vegas2006 Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 finns ahk script som tar bort boxen. du tappade mig vid script? Citera
Vegas2006 Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 aha, då vet du vad ahk är? lol, såg så konstigt ut att jag utgick från att d va en felskrivning... Citera
baller Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 ok skall vara lite snäll: AHK-script: Auto Hot Key script Demonster heter det som tar bort monster rutorna: Demonster 1. Ladda ner AHK, installera. 2. Öppna textdokument, klipp in demonster script koden och spara som DeMonster.ahk 3. Kör scriptet när helst du vill vara utan boxarna, ie dubbelklicka på scriptikonen. Citera
Vegas2006 Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Postad 2 September , 2006 Det var snällt av dig, ser ut som en lösning på mina problem. Tackar ödmjukast. Citera
fourfingerz Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Är det okay med party att köra scriptet ? Citera
Recommended Posts