TotalFarsa Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Tja, nog för att jag har en tolerant sambo osv men ibland börjar man undra över sig själv och över den tid man lägger ner framför datorn. Därför tänkte jag att vi kan starta en tråd där vi lägger varningstecken i form av "Du vet att du är beroende av internetpoker när XXXXXXX"... Humoristiska såväl som faktiskta inlägg uppskattas såklart Kan börja med några så fyller ni på med resten: Du vet att du är beroende av internetpoker när dina polare säger "Jasså, du har lyckats slita dig från pokern en kväll" Du vet att du är beroende av internetpoker när du drömmer mardrömmar om den senaste runner-runner-badbeaten Du vet att du är beroende av internetpoker när du inte kan använda jobbdatorn utan att leka med en trave pokermarker samtidigt Du vet att du är beroende av internetpoker när sambon börjar beklaga sig inför sina vänner om ditt konstanta spelande /TF - på god väg *Edit - Ok Kubo, du har väl rätt! Citera
Nickefik Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du inte kan sluta spela fastän din flickvän bönar och ber om att ni ska ha sex Citera
thorin Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 (Detta har hänt mig Du vet att du är beroende av internetpoker när du drömmer att Expekts kortlek är felkodad, den innehåller en knekt för mycket Citera
trubbel53 Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du blir väckt på mötet på jobbet och automatiskt säger: “Check!” (dålig spelare) Du vet att du är beroende av internetpoker när du blir väckt på mötet på jobbet och automatiskt säger: “Raise!” (bra spelare) Citera
Papa Kubo Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du drömmer att Expekts kortlek är felkodad, den innehåller en knekt för mycket Skulle inte förvåna mig om det verkligen var så. - - - - - Den här då: Du vet att du är beroende av internetpoker då du varken har någon sambo eller några polare kvar. (Förresten är det svårläst med så mycket fetstil, så sluta gärna med det.) Citera
KalleAnka Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Man vet att man är beroende när man vet att man vet hur man ska spela för att vinna, men aldrig lyckas...och ändå inte slutar spela... Citera
Knapp_0 Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 De vet att du är beroende, och vill vara beroende, när internet går ned på grund av någon jävla storm i helgen och du pinar dig igenom "9 månader" med Hugh Grant ivrigt väntande på WPT. Tjänade dock många VIP-poäng hos sambon Citera
CI Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du kör om en bil och, utan att tänka på det, säger "re-raise". Citera
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 du vet att du är beroende när du lusläser denna tråd, meddelande efter meddelande varpå du sedan skriver något klämmigt genomtänkt... Citera
WeeM Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du kör om en bil och, utan att tänka på det, säger "re-raise". haha (så här är det för mig) Du vet att du är beroende när alla som du har på din icq/msn lista automatiskt antar att så fort du är online så spelar du poker, och de gärna slänger iväg ett medelande "sluta spela". Citera
elanga Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 WeeM: För mig är det tvärt om. Mina polare går in i expekts pokerrum för att kolla var jag sitter och om jag tar en liten paus kommer frågan direkt "varför spelar du inte?" Citera
erbus Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 du vet att du är beroende när du lusläser denna tråd, meddelande efter meddelande varpå du sedan skriver något klämmigt genomtänkt... du vet att du är beroende när du skrattar länge och väl åt ovanstående text*ler* Citera
Jansa Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du gått och lagt dig för att sova för att sedan stiga upp igen för att bara spela lite till. Citera
f03mh Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du sitter i ett live game och ska agera, om du lägger handen på kortleken och trycker på vad du tror är vänster musknapp. Citera
highbury90 Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du gått och lagt dig för att sova för att sedan stiga upp igen för att bara spela lite till. Shit, jag som alltid bara kallat det för sömnproblem Citera
Sebbe Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du ställer klockan någon timma tidigare för att hinna lira lite innan jobbet/skolan trots att du har suttit uppe halva natten och spelat. Citera
mazzy Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Haha, nu kom jag att tänka på när jag vaknade för ett par dagar sedan. Jag vaknade på grund av något oväsen, och då tänker jag direkt: "jahapp, nu va den turneringen slut" ungefär som det skulle vara någon slutsignal. Men ni vet ju hur man kan bli när man halvsover. Citera
NoSense Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du säger åt dig själv att knappen bara ska gå ETT varv till innan du slutar. Och säger det ett flertal gånger.... Du vet GARANTERAT att du är beroende av internetpoker när du nickar igenkännande och ler lite åt NÅGOT av ovanstående inlägg Citera
gfs86 Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Du vet att du är beroende av internetpoker när du läser Aftonbladets huvudrubriker som är "Raketattack mot USA:s ambassad".. Och hur mycket du än anstränger dig att läsa rubriken rätt så får du de till Rake Attack mot USA:s ambassad.. *sann* Citera
erbus Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Och hur mycket du än anstränger dig att läsa rubriken rätt så får du de till Rake Attack mot USA:s ambassad.. skrattade så jag nästan ramlade av stolen *omg* /A Citera
Laser Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du gått och lagt dig för att sova för att sedan stiga upp igen för att bara spela lite till. Shit, jag som alltid bara kallat det för sömnproblem dito, och tjejen undrar varför man inte kan sova Citera
lethe Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Du vet att du är beroende när du lever på amerikansk västkusttid, fast du fysiskt är i Sverige. Citera
Recommended Posts