Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur lång tid tar det för tower att releasa en clearad bonus?

Väntat ett dygn nu, var ett tag sen jag lirade på tower. Har för mig att de var snabba förut.

Konstigt. Jag fick ut den direkt när jag var klar.

• 3 weeks later...
Postad

Jag har spelat på Tower nu i tre dagar och det är konstigt... senaste fem timmarnas spel har jag sett 10 (!) fyrtal. Då spelar jag FL 1/2 och 2/4 på ett bord åt gången... 5 eller 6 spelare. Sjukt.

Postad
Jag har spelat på Tower nu i tre dagar och det är konstigt... senaste fem timmarnas spel har jag sett 10 (!) fyrtal. Då spelar jag FL 1/2 och 2/4 på ett bord åt gången... 5 eller 6 spelare. Sjukt.

Ja visst e det sjukt.... jag satt på en annan sida i samma nätverk och FICK 10 fyrtal.. Spela på den för där finns vinnarriggen....

http://www.fyrtalivarjegiv.com

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Postad

Jag spelar på Towergaming men kommer inte in på deras hemsida alls nu. Nån som kommer in? Skumt att man inte fått nått mail om att sidan ska vara nere för underhåll idag.

Postad
Jag spelar på Towergaming men kommer inte in på deras hemsida alls nu. Nån som kommer in? Skumt att man inte fått nått mail om att sidan ska vara nere för underhåll idag.

Det stod på hemsidan att den var nere för "scheduled maintenance", fast med vanlig font uppe i vänstra hörnet.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...