Gå till innehåll

Bug i PokerRoom/Ongame hand history?


joeki

Recommended Posts

Jag har ett litet problem med min PT databas. De mesta har fungerat fint, men händerna från 00:00 idag och fram(Augusti 28) buggar en del. Jag har händerna registrerade, men jag hittar inte mig själv i listan på spelare om jag filtrerar bort alla händer som inte är från idag.

 

Jag kan alltså ta en person i listan som jag spelat mot, se mig själv i hans HHs, till och med se mina egna hålkort vilket bevisar att jag är den som spelade handen, men ändå ligger jag inte med i databasen? Någon som har en aning varför det blir såhär? Har inte automatiskt filtrerat bort mig, jag har endast valt att visa händer från 00.00 till 01.30 då jag spelade. Känns väldigt konstigt att den kan registrera mig som spelare, men vägrar lägga till mig i listan så jag kan se mitt resultat över perioden.

 

Väldigt underlig bugg. Någon? Är lite halvdesperat då jag förlorat pengar på en sida pga frysta bord och gärna vill veta EXAKT vad jag vunnit/förlorat under den här tiden så jag inte blir blåst.

 

Extremt tacksam om någon har någon idé. Tack.

 

EDIT: Det löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bifogar en bild så det kanske blir lite klarare vad jag menar. Här kollar jag på en hand från spelaren "avoque". Som ni ser är jag (mitt nick överstrykt) och mina hålkort i handen men jag finns inte i listan på spelare till vänster. Ruskigt irriterande :roll:

 

skumpokerroom.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...